ropa Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Og disse ripene på bilen er dype, så de må jeg nok få fixet. Men finner jeg ut eller ser noe, klikker jeg sikkert i vinkel Vis det er guttungen sine kompiser, så er det jo synd for foreldran. Kankke la det pasere, må få retta detta opp.. Men er kjipt som faen at bilen er blitt ripet opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Skyt og grav ned. Nåde den jæveln som blir tatt i å gjøre dette på bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 jeg slår dem helseløse jeg, så får jeg ta følgen som det kommer...skal ha med meg balltre i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Airsoft automatgevær funker mye bedre Skulle de finne på å løpe så er det bare å bekle de med et par hundre blåmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Fikk selv ripet opp min forrige bil. Jeg tror jeg sjelden har vist meg så sinna offentlig før. Det var heldigvis bare bakskjermen, men de har vært så feige, for bilen sto parkert slik at de kunne gjemme seg bak bilen. Jeg hadde mistet besinnelsen totalt hadde jeg kommet over noen som gjorde slikt på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg fikk også min bil ripet opp her en dag. har aldri vært så sur før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 utrolig kjipt at nesten ingen har respekt for andres verdier lenger. tror heller at jeg hadde slept de/den skyldige til polisen enn å banket livskiten av den skyldige. ( da som regel du blir den skyldige til slutt). tror ikke mangen er så høy i hatten når foreldrene må punge ut for ny lakkering. og skulle ikke det gå så vet jo du hvem som har gjort det og da kan man jo gå til plan B............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Mange voldstanker her gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Mange voldstanker her gitt... Det er jo ikke såå veldig rart da! Men selvfølgelig, er det en pjokk i barneskole-alder så hamrer man ikke løs på denne! Men det må da være lov å filleriste litt hvis man tar på fersk gjerning! Men som nevnt tidligere i tråden, det skal veldig lite til før man havner innunder "frihetsberøvelse, selvtekt, legemsbeskadigelse, etc"... Fikk selv ripet opp bilen på fest i påsken, 40cm lang ripe på passasjerdøra foran! Forbanna møkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Mange voldstanker her gitt... Det er jo ikke såå veldig rart da! Men selvfølgelig, er det en pjokk i barneskole-alder så hamrer man ikke løs på denne! Men det må da være lov å filleriste litt hvis man tar på fersk gjerning! Men som nevnt tidligere i tråden, det skal veldig lite til før man havner innunder "frihetsberøvelse, selvtekt, legemsbeskadigelse, etc"... Fikk selv ripet opp bilen på fest i påsken, 40cm lang ripe på passasjerdøra foran! Forbanna møkk Ja, klart en blir sint, men alt med måte. For et år siden var det noen som sprutet bremseveske oppover hele siden på bilen min..lakken boblet som bare det..Ikke kjekt, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Hva er det med folk??? Hater sånne som "arbeider" med dette daglig, gjøre livet surt for andre. Må jo være herlig å ferske en slik jævel Beste hadde jo å knispa bilder eller filma, men trur neppe man tenker på det når sitasjonen oppstår. Trur man ser rødt, og det mest jævlige er at man sikkert sjøl havner bak gitteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Havner ikke bak gitteret med og snu ungen litt på hode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Havner ikke bak gitteret med og snu ungen litt på hode Hehe Trur det kan være en av de små guttan, skal stå å spionere i vinduet. Blir nok sint alikavel det er en guttungen/e, men blir vel mest verbalt her. Til både ungen og foresatte+omlakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå