Gå til innhold

Tatt noen få bilder av min E34 540ia. Hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Tok noen bilder av bilen min nå. Fikk noen skikkelig blanke bilder, så de ble jeg fornøyd med, hehe. Hva bør gjøres på bilen syntes dere? Står litt rart på bildene, så ser veldig lav ut bak, men den er sånn at hjulbuen ligger rett ned til dekket, og ikke over. Så er perfekt høyde på den nå syntes jeg.

Har bestilt klistremerke med BMW logo og N under for å ha over norske flagget. Hvis noen andre på forumet her ønsker to sånne, kan jeg skaffe for 50kr stykket :) Får vel mine om noen dager håper jeg.

Her er bildene:

DSC_0316.jpg

DSC_0312.jpg

DSC_0313.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0325.jpg

Legg merke til hvor blank den er her:

DSC_0327.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var denne jeg så tukte ute på banen ja..:) Grattis med bil. Flotte bilder også :)

Fornøyd ?:)

Hehe, ja, hadde den et par turer på banen. Nå er det en helt annen bil å kjøre når jeg fikk heist den bak. Kjøpte nye fjører som ikke senket så mye. Den glapp så sinnsykt lett også når den var så lav, så var jo et helvete å kjøre på bane med, hehe.

Absolutt fornøyd jeg, men har lyst på noen nye 18" felger ;)

Så forresten bilen din også. Så veldig fin og strøken ut!

ErikS: Har noen dårlige, men har ikke lyst til å legge de ut. Kan ta noen nye når den er vasket og støvsugd inni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ron Jeremy Skrevet: Tir Mai 29, 2007 16:47 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Fin E34 dette, ville droppet felgene ja, de er ikke fine på noen biler.

Hva skjer med de pottene dine da, står ikke de veldig langt ut til siden eller?

Nei, på venstre siden så er de jo plassert der de originale endestussene skal sitte og det er skjært ut lik avstand på høyre siden.

He///e Skrevet: Tir Mai 29, 2007 16:49 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Fet bil, noen grommere felger hadde sikkert gjort seg. Har du noen videre planer?

Ja, har lyst på Rondell D58 felger. 10"x18" bak og 8,5"x18" foran. Den er faktisk godkjent i vognkortet med den dimensjonen :)

Det som skal gjøres er å lakkere opp igjen nedre del av framfanger på den "leppa" der, fordi der er det endel steinsprut, også er det noen som har brukt nøkkelen sin på bakluka, så det er noen grove riper der, så skal få bakluke lakkert opp igjen også.

Det jeg også har lyst til er å kjøpe M5 bakfanger og sideskjørt. Muligens spoiler også, men vet ikke helt hva jeg syntes om bakluke spoiler til E34...

Har jo sett litt på kompressorkit til denne motoren, men det koster jo flesk, så det blir nok ikke noe av, hehe.

Syntes bilen er ganske så perfekt nå bare jeg får nye felger. Kjøpt nettopp nye baklykter med litt soting. Før hadde jeg jo helt svart sota baklykter som jeg ikke likte. Kom med tips til hva du ville gjort ellers med bilen :)

Arild G. Skrevet: Tir Mai 29, 2007 17:15 Tittel:

feit skute det der

og ikke minst fine bilder.

har virkelig lyst på e34 igjenn

har du noen stygge riper på bagasjelokket? eller bare ser det sånn ut?

Takker :)

Ja, har noen stygge riper og en liten bulk på bagasjeluken. Skal få denne samt leppen foran lakkert opp igjen så fort lakkereren har tid :)

Forresten, var broren min som tok bildene, hehe. (Lien på forumet her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai! Feit bil :D Tror jeg slenger inn en stemme på Rondel 58 felgene gitt :wink:

Hehe, takker.

Ja, men må prøve å få tak i brukte og det er litt vanskelig. Mange som selger 17" rondell, men ikke så mange 18". Og jeg syntes 17" blir for lite på en 5'er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai! Feit bil :D Tror jeg slenger inn en stemme på Rondel 58 felgene gitt :wink:

Hehe, takker.

Ja, men må prøve å få tak i brukte og det er litt vanskelig. Mange som selger 17" rondell, men ikke så mange 18". Og jeg syntes 17" blir for lite på en 5'er...

Hvorfor ikke kjøpe fra GS? de kjører jo kampanje på Rondell felgene, har selv bestillt med 235/40 18 og 265/35 18, kommer på ca 12 lapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo sett litt på kompressorkit til denne motoren, men det koster jo flesk, så det blir nok ikke noe av, hehe.

har sikla litt på dette jeg også, men det spørs om automatgirkassene våre tåler detta gitt.. :roll:

feeet bil btw! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe fra GS? de kjører jo kampanje på Rondell felgene, har selv bestillt med 235/40 18 og 265/35 18, kommer på ca 12 lapper.

Ja, men jeg har ikke råd til å bruke 12.000kr på felger. Jeg er bare 18. år, og har nå brukt alle pengene mine på bil, hehe. Tatt opp et lite lån også. Går fortsatt på skole, så får ikke veldig mye, men skal jobbe i sommerferien, så da får jeg råd etter den. Jeg får 15% BMWCCN rabatt hos GS også, så blir jo ikke så ille. Ca. 10.000kr for felgene. Men får jeg tak i brukte til 4000-7000kr, så er jo det bedre :)

Ta noen bilder når du har fått på de nye felgene da :)

Jonner'n: Vet ikke om de tåler det jeg? Har hørt det er bare å sette rett på og kjøre, men er ikke helt sikker. Er er par på autodb som selger 740ia med kompressor og en med 540ia med kompressor. De kjører med så høyt trykk at de får 411hk og 545nm. Hadde kanskje gått ann å hørt med de eller esstuning om kassa tåler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...