Gå til innhold

M54B25 motor selges!

Mosling
 Share

Anbefalte innlegg

"Komplett" 00' 325i motor med 55 000km på telleren (Garantert) Kommer for salg. Skulle bare sjekke om det var noen interesse i det heletatt :)

Motoren selges med Hjerne (ECU) , Startsperre (EWS+nøkkel), ledningsnett, luftmassemåler, clutch osv. Manifoilder med kat og girkasse medfølger ikke.

Egner ser jo godt som turboprosjekt!

Selges for ca 18 000,-/Bud

Spør gjerne om det skulle være noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, regner med det er en 323 motor? altså fortsatt 2,5 liter men 170hestern?

Sidn det var den motorn som erstatta 325motorn i 96-97 elr noe.

men er uansett interessert. har en E39 men jeg mener alle m50-m52 og m54motorer går om hverandre.

hvilken stand er motoren i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, regner med det er en 323 motor? altså fortsatt 2,5 liter men 170hestern?

Sidn det var den motorn som erstatta 325motorn i 96-97 elr noe.

men er uansett interessert. har en E39 men jeg mener alle m50-m52 og m54motorer går om hverandre.

hvilken stand er motoren i?

Motoren er kjøpt hos KOED og de forsikrer om at motoren er i bra stand, selv har jeg ikke hatt start på den. Skulle ned i min E46 Coupe men pga mangel på tid å arbeidslyst ble det aldri om. Den er gått KUN 55 000km, har servicehefte osv.

Å ja dette er en 325 motor, altså en 192 hester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:) så vidt jeg vet så trenger jeg ikke bytte annet enn selve motoren for at den skal fungere i min bil. min er en original 97 M52B20. lurer på om du vet om dette stemmer, eller om det er mer som må byttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:) så vidt jeg vet så trenger jeg ikke bytte annet enn selve motoren for at den skal fungere i min bil. min er en original 97 M52B20. lurer på om du vet om dette stemmer, eller om det er mer som må byttes?

Du har pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca sum hadde du tenkt deg for motoren da?

Nei for å si det sånn, det mangler noen slanger her å der, noe som koster minimalt men har jo litt å si for helheten. Kommer ikke på alt i farten men bare å spørre så skal jeg svare. Kan selge den for 15 000 å det syns jeg er rimelig med tanke på modell å km.stand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er forskjellen på m52 og m54 da? en kompis av meg har nemlig en 2000mod 323 coupe. og det er også en m54b25 med 170hk. med dobbel vanos.

Det er ikke en M54B25 nei, 323 har M52B25TU med 170hk og Dobbel vanos ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...