BalleKnalle Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Ser ut som en heftig by-SUV, men vet ikke helt... Er liksom noe galt med speilene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Liker E53 bedre. Klarer ikke svelge den kamelen der, i likhet med E83. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Ut i fra bilder likte jeg ikke denne.. men etter å ha sett den i real life, er den mye råere enn forgjengern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Ser ut som hekken bare er slengt på. Likte ikke den, men resten funka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 jaja, ganske så stilig børstraktor dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Tjaaaa... Blir ikke helt enig med meg selv her om jeg likte den eller ikke. Er på en måte noe jeg vil sette fingeren på her som ikke stemmer, vet bare ikke helt hva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Den er jo dritrå! Er jo INGENTING å sette fingeren på her..! Bortsett fra at speilene kunne vært bittelitt slankere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 likte ikke den der jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Jeg skjønner ikke helt poenget med disse suv`ene. Svære misfoster av noen biler som oftest ikke gjør seg på gata eller i skogen. De fleste jeg har sett kjører jo rundt med lavprofildekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Er det meg, eller ser den råere ut uten M-pakke? Med: Uten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Haha! Trodde aldri jeg kom til å si dette: men ja, den er faktisk finere UTEN M-pakke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Haha! Trodde aldri jeg kom til å si dette: men ja, den er faktisk finere UTEN M-pakke!! Helt enig! Nice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Det ser absolutt brukbart ut, men jeg ville nok ha noe som hadde skilt seg ut litt mer. Ikke mye er forandret i forhold til den originale frotfangeren. Personlig hadde jeg ønsket at det kom en is styling, tilsvarende E53 4.8is.. Ellers er jo ikke aerodynamikkpakken så verst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå