hagenisse Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 4 rør ER tøft, men det bør komme noe ut av de..............mer enn 170 hk kan produsere. Du vil ha mer eksos....?
hagenisse Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Bilen min viste 39 grader i dag (i sola selvsagt)... er ikke det varmt nok..?
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Mer eksos = Varmere sommer Hehehe, det minnet meg med en gang om en kar jeg snakket med på brygga her om dagen.. "..det er bare å kjøre litt bil det, så får vi båtsesong hele året..".. Det er deilig nå om dagen, men i sola er det litt voldsomt..
Peoplez Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 yes, dreiv å skulle montere det nye eksos anlegget med 4 utblås her før helga, men passformen på det var så ufattelig dårlig at eg fekk meg ikkje til å montere det. skulle fått det på plass, men herregud så dårlig. så eg satt på igjen det gamle, og tar til takke med det Monterte btw: carbon sportsluft filter på coupen, vart veldig bra lyd, fordi det var jo nesten ikkje lyd inni bilen (veldig godt isolert ifht. coupen før facelift, synst eg. så dette gjore seg ellers har eg ingen andre planer for bilen enn å tone rutene (lyseste toningen) og behandle den fint og polere ofte
Peoplez Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Skrevet Juni 13, 2007 lysten på nye felger, noen som har noen tips. må vær 19"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå