morten_2 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 jeg har lirket og løftet håndtaket, men vil enda ikke opp, samme på bagasjelokket, vil ikke opp der heller.dette syntes jeg er utrolig at bmw har laget systemet sånn at du må ha strøm for å få låst opp dørene / bagasjelokket manuelt. Det finnes garantert en måte å gjøre det på manuelt. Det gjør det jo til og med på E34 som er en eldre konstruksjon enn E36. Trikset der er å vri til vanlig opplåsning, og holde litt press, åpne håndtaket og vri videre, så låser den opp. er bare to dører på denne bilen som jeg har med å gjøre her. prøvde å følge e34 factory trikset men gikk ikke. noen som vet om det lar seg gjøre å fjerne sideblinklys og koble inn booster der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Skal stå i instruksjonsboken hvordan det gjøres. Men du har kanskje ingen. Er en del biler som ikke har det dessverre. Det skal være noe med håndtaket og vri nøkkelen. Har vært borti det selv. Mener å huske jeg måtte ta i litt hvertfall, men husker ikke helt nøyaktig prosedyre. Men mekanismen må vel vris tilbake mekanisk også, etter at strømmen er tilbake!?!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hadde samme problemet på min, er også en e36 coupe... Bagasje lokket hadde jeg ikke sjangs på. og ikke pasasjer døren heller.. men døren på fører siden fikk jeg opp... etter litt vriing og lignende. men husker ikke hva jeg gjorde.. så fikk jeg heldighvis røska ut en kabel av en forsterker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovp Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Her er service manualen i pdf: http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... Manual.pdf Bør være mulig å finne noe her. Men det er mye å lese, så jeg orket ikke å lete for deg På den siden er det forresten mange manualer til andre BMW`er også: http://www.bobmodifiedbmw.com/bmwlink_files/BMWtech.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkro Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Har hatt samme problem med en Mercedes C-klasse. Det endte med at jeg jekket opp bilen i fronten og koblet startkabler på hovedstrømledningen til starteren. Kanskje det virker også på E-36 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 ring politi så kommer de med døråpner stanga si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Må nok ofre en rute da? Så tar du det på forsikringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 neida, du jekker opp å kobler på fra under sia om du får til, er pittellitt strøm som skal til bare. Så om du kobler deg på jordinga under motoren, å klarer å slenge en baterilader på så er du i mål ville prøvd det før jeg knuser ei rute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå