haje Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei! Er det noen som vet hvordan i h.. jeg skal få montert skvettlapper bak på en touring (2001 mod)? fulgte ikke med anvisning fra GS bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg vet ikke svaret, men mon ikke det er den samme fremgangsmåten som på E46 ?... ... Hvis det er tilfellet må du lage to hull (forskjellige størrelser) for hver skvettlapp... og deretter feste skvettlappene med klips og skruer. Under alle omstendigheter er skvettlapper en god idé hvis du har planer om å beholde bilen lenge eller du kjører mye på grusveier. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=503020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg tok av to skvettlapper fremme på min E39, der var de festet med skruer som gikk gjennom de plast dekslene som er inne i skjermen, er det ikke noen skruer bak der hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå