Søreng Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Synes det er litt irriternde at hver gang jeg skal skifte avatarbilde må jeg lagre det i kjempedårlig kvalitet for at jeg skal kunne være under 12kb kravet.. Synes å se at noen har skrarpe og fine avatarbilder.. Er det noen triks?
TJ Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Hvis du bare krymper størrelsen på bildet, beholdes kvaliteten. Gjøres enkelt i f.eks. paint, der du bare velger "strekk/forskyv" (tror jeg det var) og reduserer størrelsen på den måten.
Ca///e Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Hvis du sender meg et bilde du vil ha som avatar så kan jeg godt krympe det for deg. Bare et tilbud
Søreng Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 Dr.Cool: Har prøvd det, men når jeg lagrer det som jpg. blir det utrolig dårlig kvalitet Ca///e: Sender deg et på pm nuh siden du tilbydde Stian_e34: Nja... skeptisk
Ca///e Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Ok. Send det på epost. Får ikke lagt ved på pm så vidt jeg vet.
Stephan.s Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Lagre det som .gif fil Bra kvalitet men tar mindre plass
Tiller Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Bare bumper opp denne tråden da jeg sliter med å få laget ny avatar. Enten er den for stor eller blir det bare ubrukelig kvalitet. Noen som kan hjelpe meg??
fish Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Denne har jeg brukt en del av. Enkel og grei. http://www.shrinkpictures.com/ (Fant denne siden bare ved å Google litt. )
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 hemligheten er å ikkje strekke eller minimere det meir enn 1 gang, visst ein lager bilde for lite så må du prøve igjen med org fila, ellers så blir det for kornete og lagre det i enten gif eller png. png format blir litt større i kb enn gif.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå