bmwdude_1 Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 http://www.allsportauto.com/photoautre5 ... _27_sb.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 En veldig uoriginal 8-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 eller Nasca C2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybeje Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 lettere modda 8serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Nasca C2 ja. Det står jo til og med i linken og på panseret.. Lurer på om den ble produsert i noe sånt som to eksemplarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al Bundy Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Nei. Det er en BMW Nasca C2. Den har midtstill motor(V12) 380 hp @ 5300 rpm og 551 Nm @ 4000 rpm. Den veier nesten nøyaktig 1000kg.(1000.2kg) Toppfart på 308.8 kmt, 0-90kmt på 3,6 sek og 0-160kmt på 9,9 sek. Det er en konsept bil som ble laget i 1991 og den kom aldri ut i produksjon. Flere bilder av den her: http://www.allsportauto.com/english/bmw ... sca_c2.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Er det Bmw selv som eier denne? eller ble de ''to'' eksenplarene solgt til private? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Er det Bmw selv som eier denne? eller ble de ''to'' eksenplarene solgt til private? Er nok jeg som eier de, men hysj hysj ikke si det til noen, hehe Skjønner egentlig ikke hvorfor Bmw lager sånne gromme biler for så å slutte å produsere de oxo, samme med 8 serien, kunne faktisk tenkt meg en 95 modell 850CSI, tenker det skjer vel det samme med den nye BMW CS konseptbilen. står forøvrig litt mer om den her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/tuni ... _nazca.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 nazcaen er fin og hurtig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Genial bil som BMW burde satt i produksjon for lenge sier. Tror det ble laga 3 stykker, 2 hardtop og 1 spider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Utrolig rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Synes motoren hørtes fin ut jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Skjønner egentlig ikke hvorfor Bmw lager sånne gromme biler for så å slutte å produsere de oxo, samme med 8 serien, kunne faktisk tenkt meg en 95 modell 850CSI, tenker det skjer vel det samme med den nye BMW CS konseptbilen. De sluttet ikke. De begynte aldri Bilprodusentene bruker slike designstudier til å vise hva de er kapable til, og til å vise i hvilken designretning de vil gå i fremtiden. Ofte blir designelement brukt i forskjellige fremtidige produksjonsmodeller. Og når det gjelder Concept CS så vil du nok se mer av den, eller noe veldig likt, om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30bimmer Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 trur denne bilen var med på eit need 4 speed spel eg hadde på dataen for mange år siden spessiel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Har jeg tolket ting riktig så har jo BMW ymtet frampå at de ønsker å lage en "superbil" som bla skal konkurrere med Audi's R8 og virkelig være et flaggskip. Den Nasca'en hadde nok blitt en slager! Minner litt om en viss Jaguar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå