Mikke1981 Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Koselig å slå av en prat med flere bmw folk Ja takk flere treff og cruise ser jeg videre frem til
conan Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Sier bare: Møkkarygg , for dette hadde jeg skikkelig lyst og værra med på Menmen, kommer vel flere sjangser skulle jeg tro Men for alle som fikk tatt bilder. lag en ny trå som feks bilder fra drm treffet og peis på med bildene der.
Bare_egil Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 sånn det var alle mobil bildene til mikke...
Mexos Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Så ut som mye spøling Blir med neste gang jeg også Håper bilen er ferdig da.
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 jeg måtte hvertfall bytte hjul senere på kvelden
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 hehe.. nei blei bare en gang da.. men de dekka var så og si nye da jeg kom.. hehe bare noen år gamle..
Bare_egil Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 hehe, sånn går det når man har det morro med hjulspinn
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 var gøy da.. hehe spant jo jaggu nesten opp hele spiralen også..
[space] Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Har lastet opp bildene nå, så kan jo håpe Gunnar legger de ut på galleriet. Et par smakebiter fra toppen av Spiralen. Hagenisse Oppstilling [space] og Glenno
conan Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Dette så ut som et vellykket treff, med mange bra bilder. Til neste blir jeg med, men etter alle komentarer på "polkagrisen" blir det nok på mc ( for og slippe mobbing ) hehhe, for tør jo ikke komme i cabben jeg nå
hagenisse Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Merkelig bilde av bilen min space. Ser jo ut som fronthjulet detter av..?
[space] Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 hehe, er tatt med full vidvinkel da, så bildet blir dratt på hver side. Litt artig effekt Har noen flere gode bilder av bilen din på lager
Bare_egil Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 irriterer meg litt at jeg ikke fikk vært med på den turen opp dit egentlig.. Men men, nå har jeg hvertfall skaffet meg ett sted å stå inne å skru bil i vinter.. er vel ikke tilfeldigvis noen som har ett eller flere bilder av bilen min?
[space] Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Denne? Dagens statement: Heia drammen! ok, en liten smakebit til da:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå