Patrick B Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Liker ikke når folk skriver hva de skal kjøpe når de får solgt bilen. Om de kjøper Lada eller Ferrari er likegyldig for meg. Jeg er interissert i bilen JEG skal kjøpe, ikke den HAN skal kjøpe... Greit nok han hadde vel ikke trengt å si hvilken bil han skal kjøpe, for det er uintressant. Men greit å vite grunn til at han skal selge bilen. Eller bare for å bli kvitt vraket liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Jeg synes den tråden fra BMWCCN forumet er mer eller mindre teit. Det virker som det er en del oppegående og voksne folk fra BMWCCN, men det gir de til DE GRADER feil inntrykk av ved å oppføre seg som en gjeng baksnakkende bedrevitende fjortis jenter! Jeg mistet akkurat mye respekt for BMWCCN forumet mens jeg leste igjennom denne tråden, -og med en annen tråd derfra om en angivelig ombyggd E39 M5 friskt i minne. Respekt var nok et glemt kapittel i denne tråden ja, hos de værste i allefall. dagens utblåsning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Jeg synes den tråden fra BMWCCN forumet er mer eller mindre teit. Det virker som det er en del oppegående og voksne folk fra BMWCCN, men det gir de til DE GRADER feil inntrykk av ved å oppføre seg som en gjeng baksnakkende bedrevitende fjortis jenter!Jeg mistet akkurat mye respekt for BMWCCN forumet mens jeg leste igjennom denne tråden, -og med en annen tråd derfra om en angivelig ombyggd E39 M5 friskt i minne. Respekt var nok et glemt kapittel i denne tråden ja, hos de værste i allefall. dagens utblåsning:) hva syns du om 90 prosent av traadene paa bimmers da om alle disse annonsene og biler som ikke ser ut?? Er like mye dritt her som det er paa BMWCCN. Bare denne traaden i seg selv er jo meningslost startet av Dr_S... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Det kan jeg faktisk være ganske enig med deg i, denne og BMWCCN tråden er i grunn like. Men jeg har følelsen av at det er en del flere "fjortis" 18+ folk her, men på BMWCCN forumet er konsentrasjonen av mer voksne entusiaster høyere, jeg stiller derfor personlig høyere krav til BMWCCN forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Ja, jeg også ser likheten. Tror det var derfor det ble linket til den tråden. Og jeg er enig i at her blir for mange menigsløse tråder. Men som UniX her sier, så skulle man tro at det var mer seriøse folk på BMWCCN. Ser ihvertfall at gresset ikke er grønnere der enn her. Har ikke opplevd at noen har hengt ut et medlem her på bimmers, slik som i eksempelet fra BMWCCN, og det er positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 selv om det er masse "fjortiss" 18+ folk her virker det som at det faktisk er de eldre som starter traadene som er helt meningslose.. selv her paa bimmers.. Er faktisk mange voksne her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=149540895000 for en helt vanlig E36 316...!! Med litt Rieger her og der.... er noe med deg og aa si dritt om andres annonser og biler.... alltid naar jeg leser en slik tittel paa innlegget saa gjetter jeg meg til at det er DU som har lagt ut innlegget. hva med aa diskutere litt seriose greier her enn aa odelegge andres annonser?? Beklager meget at du ikke liker mine innlegg her da. Det er helt frivillig å lese de, det vet du kanskje? Du har en merkelig hang for å kritisere meg når jeg poster, hvorfor gjør du ikke dette på alle andre som lager tråder da? Jeg er ikke den eneste som linker til annonser her inne....Er det forresten veldig rart at jeg reagerer på den annonsen? Og jeg har vel ikke akkurat "ødelagt for salg" for personen som selger, alle er jo enige i at den er fin, meg selv inkludert, men prisen er jo helt i skyene... Noe alle her var enig med meg i. Så det har ikke jeg påvirket iaf. Og hvorfor i all verden drar du inn den bmwccn tråden?? Det skjønte jeg ikke helt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=149540895000 for en helt vanlig E36 316...!! Med litt Rieger her og der.... hvis den bilen er helt vanlig.. hva er din da?? Min er da vanlig den og? Men jeg setter den ikke tilsalgs for fantasipriser heller. Hva slags bil har du selv forresten? Siden du synes min var så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=149540895000 for en helt vanlig E36 316...!! Med litt Rieger her og der.... er noe med deg og aa si dritt om andres annonser og biler.... alltid naar jeg leser en slik tittel paa innlegget saa gjetter jeg meg til at det er DU som har lagt ut innlegget. hva med aa diskutere litt seriose greier her enn aa odelegge andres annonser?? Beklager meget at du ikke liker mine innlegg her da. Det er helt frivillig å lese de, det vet du kanskje? Du har en merkelig hang for å kritisere meg når jeg poster, hvorfor gjør du ikke dette på alle andre som lager tråder da? Jeg er ikke den eneste som linker til annonser her inne....Er det forresten veldig rart at jeg reagerer på den annonsen? Og jeg har vel ikke akkurat "ødelagt for salg" for personen som selger, alle er jo enige i at den er fin, meg selv inkludert, men prisen er jo helt i skyene... Noe alle her var enig med meg i. Så det har ikke jeg påvirket iaf. Og hvorfor i all verden drar du inn den bmwccn tråden?? Det skjønte jeg ikke helt.... Vi kan begynne med at det var ikke jeg som la inn bmwccn traaden. Jeg syns du odelegger for selgeren.. 1. du kritiserer kjoperen ved aa si "hva royker folk?" det er direkte til selger! 2. du kritiserer bilen ved aa si det er en helt vanlig bil med ditt og datt styling. Syns du den 316 der ser helt vanlig ut? 3. du odelegger for selgeren ved aa si prisen er for hoy. Hva vet du om han har en kjoper som er villig til aa betale mere enn det folk her har sagt at bilen er verdt, saa leser han denne traaden og sier.. hey, denne bilen er ikke verdt det.. ops da fikk ikke selger solgt bilen eller den prisen han var klar for aa faa eller onsket. Nei skjonner faktisk ikke hvorfor du skal reagere paa prisen. Hvis du syns den er for hoy saa snakk med kona di om det.. se hvor langt faen hun gir i det. Samme gjoer jeg fordi jeg skal ikke kjope bilen. Skal du kjope den eller har planer om det? hvorfor ikke da heller kontakte selger og sporre han hvorfor den er saa dyr osv osv. Du legger den ut her saa andre kan lese hvor hoy bilen er priset. Men hvis en kjoper virkelig syns den er for dyr saa snakker vel han eller hun med selger om det i stede for at folk her paa bimmers skal odelegge hele salget. Hvis du onsker f.eks 150000 kr for din bil og du har en kjoper som er villig til aa gi 145000, men saa leser han paa bimmers eller et annet sted at folk har diskutert prisen og sier den ikke er verdt mere enn 125000. tror du kjoper vil kjope bilen da??? Tenk foer du skriver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=149540895000 for en helt vanlig E36 316...!! Med litt Rieger her og der.... hvis den bilen er helt vanlig.. hva er din da?? Min er da vanlig den og? Men jeg setter den ikke tilsalgs for fantasipriser heller. Hva slags bil har du selv forresten? Siden du synes min var så kjedelig. sier igjen tenk foer du skriver. jeg har ikke sagt bilen din er kjedelig, ikke har jeg sagt den er vanlig heller.. er bilen din akkurat saann som den kom ut fra fabrikken i 1996? du har ikke noe m-teck eller noe? det definerer jeg som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Denne tråden skeier bare mer og mer ut av temaet den handler om, uavhenging av hvor nødvendig eller ikke det var med en egen tråd om dette. Begynner mer å handle om personlige ting mellom 2/3 peroner. Vil da i stedet for bla ut deres misnøye med hverandre her, råde dere til å ta det på pm eller et annet sted dere kan bli enige om deres uenigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Min er da vanlig den og? Men jeg setter den ikke tilsalgs for fantasipriser heller. Men altså.. prøvde ikke du å selge din '92 318is hvis kilometerstand jeg ikke husker for 85 lapper for bare noen måneder siden? Hvordan er det bedre enn en '96 316i (også coupé) med lav kmstand for 95 lapper? Forstår dere begge jeg - de aller fleste vil jo ha igjen mest mulig for bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=149540895000 for en helt vanlig E36 316...!! Med litt Rieger her og der.... er noe med deg og aa si dritt om andres annonser og biler.... alltid naar jeg leser en slik tittel paa innlegget saa gjetter jeg meg til at det er DU som har lagt ut innlegget. hva med aa diskutere litt seriose greier her enn aa odelegge andres annonser?? Beklager meget at du ikke liker mine innlegg her da. Det er helt frivillig å lese de, det vet du kanskje? Du har en merkelig hang for å kritisere meg når jeg poster, hvorfor gjør du ikke dette på alle andre som lager tråder da? Jeg er ikke den eneste som linker til annonser her inne....Er det forresten veldig rart at jeg reagerer på den annonsen? Og jeg har vel ikke akkurat "ødelagt for salg" for personen som selger, alle er jo enige i at den er fin, meg selv inkludert, men prisen er jo helt i skyene... Noe alle her var enig med meg i. Så det har ikke jeg påvirket iaf. Og hvorfor i all verden drar du inn den bmwccn tråden?? Det skjønte jeg ikke helt.... Men herregud man! ikke rart folk bare kritisere dine " se å stygg denne bilen er anonser" du legger jo ikke ut biler som er fine! og sier NEI øøø Lurer på hva han har røyka!. og nei du hadde ikke den fineste 318is coupen i værden! og som Gunnar sie, din lå jo også til fantasi pris! greit at denne var litt høyt prisa! men har du ringt å hørt med han ? kan være den er vanvittig s trøken byttet alt av understell osv osv og henne er all den rieger stylingen henne ? ser mest M-tech jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 De fleste vil vel ha fantasipris for sin egen bil, men vil ikke betale noe for andres. Ikke noe nytt. Det er merkelig hvor mye folk tror de skal få igjen for oppgraderinger gjort. Har sett flere nå som har sagt at "de skal ha igjen det de har lagt i bilen".. I såfall måtte jeg ha solgt min for rundt 250.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Fredag og helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg