oleviken Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Fortell meg og resten av folka på Forumet hva BMW DU liker? -Skriv også om hvorfor du liker best den modellen osv -Gjerne hva farge og styling osv Mvh Ole Jakob Moderatoredit (Fredrik): Tråden er mer eller mindre en repost som Chriso er inne på, men jeg ønsker ikke å være for streng når det gjelder spørsmål som handler om hvilken BMW man liker best eller hvilken motor fra BMW man liker best osv. Vi har alle sammen en mening når det gjelder disse spørsmålene...
Villi Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Der var det igjen, heter ikke "HVA" bil, heter "HVILKEN" bil!
Superbeetle Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 hm...jeg har mange favoritter. En av dem må være e36 coupe med m-tech styling, gjerne i madeiraviolet..(oj var det min bil? ) Eller hva med en 2d E30 i 252 calypso red med m-tech2 og bbs rs 9*16 Men slike tråder har vel værte oppe tidligere?
oleviken Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Der var det igjen, heter ikke "HVA" bil, heter "HVILKEN" bil! Syt da!
Kjell Z3 Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Det må jo bli denne Herlig åkjøre uten tak, gir et mye finere lydbilde også. Ellers er 850 og Z4 en favoritt.
Dirty Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Hva er det som skjer? 90 % av alle som skal skrive hvilken bil ... skriver jo hva bil! hva motor er dette osv men e30 m3 den har det fineste karrosseriet! og slår aldri feil!
Aguilera Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Peneste bilen jeg kan tenke meg er en E46 M3 eller en E90 M3 *drømme*
Germanlook Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Hm dette blir vel litt som å måtte si hvem av dine barn du elsker mest og det blir feil hihi ... men kan vel ikke legge skjul på at jeg er ekstra svak for E36 Coupè med riktige felger og utstyr
Ballder Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Hva er det som skjer? 90 % av alle som skal skrive hvilken bil ... skriver jo hva bil! hva motor er dette osv men e30 m3 den har det fineste karrosseriet! og slår aldri feil! Neiiii.. Vi skriver og sier "hvilken bil/motor" osv.. Skriver eller sier ikke "hva bil/motor". Blir jo litt feil eller..?? Men skriver eller sier du " hva slags bil/motor! blir det noe annet. IKKE SANT??? Smaks sak dette med bil, men siden jeg har E39 nå, så er jo det den fineste BMW'n.
Ron Jeremy Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Vel, syns fremdeles E39 er fin, men da som touring, sedan er det jo en million av, E61 er fin, da med M pakke, evt ACS. Mye gamle biler man ser ut til å velge, pga det er det dere har råd til da eller? E36 kom i 91 liksom, det er 16 år siden... Ikke misforstå, E36 er en fin bil det, men det fins da penere... E46 coupe f.eks. E46 cabrio er lekker. Z4 er en stilg bil, E92/93 er en skikkelig vinner i mine øyne.
artax Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 må sei at eg syns e23 7serien og den gammle 6serein 635csi, er kanon flotte biler, ellers så går jeg for e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå