Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 E90 er helt rå bil Skal ha en sånn en en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Om jeg ikke husker helt feil er det vel 8,5 foran og 9,5 bak. Felgene ser mye kulere ut i virkeligheten enn på bildet, fikser et nærbilde i morgen. Kommer også spacere etterhvert så de fyller bedre. Er som sagt ikke fan av emblemstyling selv, men pappa liker det. Mamma klarte jo selvfølgelig å kantkjøre to av felgene her om dagen også, så den polerte kanten er ikke akkurat like fin lengre. Litt kipt når de er 3 uker gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 hehe,jeg sa til romkameraten min i går da jeg så denne tråden atjeg vedda 1000 kroner på at det M-emblemet kom til å bli kommentert folk her inne klikker jo når de ser et sånt. men la nå mannen bestemme selv hva han vil ha på... pen bil er det iallefall ! Det ble jo spurt om hva vi syntes om bilen, -og nye ideèr, da er det jo ikke rart sånnt blir kommentert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Er vel strengt tatt du som er pappas baby:) Pen bil, så bare å fjerne m emblemet og få på noe større hjul:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Fakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Rå bil! men ta av m-emblemet, det ser bare latterlig ut..!Også må du få på noen større felger, 18 toms. Så må dere få senket den bittelitt til! Også må du få på BiXenon og AE! 18" er alt for lite på e90. Minimum 19" sier nå jeg! Og gå for standard predator chromium AE. Det beste er selvfølgelig å bytte til de orginale Xenon lyktene. Litt mer senk. Den sølvgråe på det nederste bildet i posten med alle bildene har Lumma styling. Faktisk noe av det beste Lumma har kommet opp med noen gang. Kercher har også veldig stilig styling til e90. Se denne f.eks. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=54762 men med svart gitter selvfølgelig! Denne http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 279&page=2 er også rimelig stilig med Kercher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Pen bil , men skjerm i dash'en på en slik ny bil blir litt jalla, skal iallefall sinnsykt mye til for å få dette gjennomført. Vekk med M'en også!! (kommer fra mannen med 15 eller fra 16 M'er på sin 316) men er fint når du har ulike deler, men ikke som emblem i grill, bakluke etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 ":39111xc8]Rå bil! men ta av m-emblemet, det ser bare latterlig ut..!Også må du få på noen større felger, 18 toms. Så må dere få senket den bittelitt til! Også må du få på BiXenon og AE! 18" er alt for lite på e90. Minimum 19" sier nå jeg! Og gå for standard predator chromium AE. Det beste er selvfølgelig å bytte til de orginale Xenon lyktene. Litt mer senk. Den sølvgråe på det nederste bildet i posten med alle bildene har Lumma styling. Faktisk noe av det beste Lumma har kommet opp med noen gang. Kercher har også veldig stilig styling til e90. Se denne f.eks. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=54762 men med svart gitter selvfølgelig! Denne http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 279&page=2 er også rimelig stilig med Kercher ikke naar mamma skal kantkjorere, da snakker vi max 15 tommer saa man har god klarering til fortauet hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Pen bil , men skjerm i dash'en på en slik ny bil blir litt jalla, skal iallefall sinnsykt mye til for å få dette gjennomført.Vekk med M'en også!! (kommer fra mannen med 15 eller fra 16 M'er på sin 316) men er fint når du har ulike deler, men ikke som emblem i grill, bakluke etc.. skjerm i dashen er ikke bare bare i en bil med airbag på denne plassen. Nautilus har vel undersøkt det der litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Skulle tro en 9,5" bakfelg fyllte ut litt mer.. Men litt info om slikt og dekk dim hadde vært bra! Fine felger , men er er svære hjulbuer på e90 så 19" minimum i mitt hode.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå