badsha Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 her er et video av min E36 316I som jeg har filmet med mobil! den første runden er på flat mark som går fra 0-140, og den andre er i en liten oppoverbakke som knapt kan egentlig kalles oppover:) hva synnes dere, drar den greit til å være 316I? er 98 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 hehe, den drar ikke skinnet av pølsa akkuratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Ja gikk helt rått den der 0-100 på 11-12 sek:) Ræserbil.. Kjøper vel ikke 316 hvis man skal ha noe som går litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Har en 316i fra 92 og mener den bruker 8sek fra 50-100km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 En kjøper ikke akkurat en 316 vis man er ute etter aks Hehe men greie biler fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 hehe, den drar ikke skinnet av pølsa akkuratt Haha Kan vel trygt sies MEn sikkert en grei bil. Ser du har lite bensin, er det for å spare vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Greia med 316 er å aldri slippe gassen. Venstrebremsing og aldri legge i 5. giret er hva som gjelder. 5900rpm i 4. gir er tross alt 160km/t for min del Funker fint til å parkere en random ikke-BMW. Min akser faktisk temmelig hurtig fra 110-145km/t. Fortere enn man skulle tro fra en 1,6L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 hehe, den drar ikke skinnet av pølsa akkuratt Haha Kan vel trygt sies MEn sikkert en grei bil. Ser du har lite bensin, er det for å spare vekt? hehe ja du ser det er lite bensin ja;) det er ikke for vekten, men heller fordi jeg er blakk;) pga en saftig farts bot;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Som sagt over her, kjøp ikke 316 hvis du skal ha en bil som går godt! Men 316 er ikke et dumt alternativ dersom du er ute etter en god bil, som samtidig er økonomisk Er selv ute etter en 316 til damen som hun kan bruke på jobb og som vi kan bruke i vinter, altså en billig bil nr 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Greia med 316 er å aldri slippe gassen. Venstrebremsing og aldri legge i 5. giret er hva som gjelder. 5900rpm i 4. gir er tross alt 160km/t for min del Funker fint til å parkere en random ikke-BMW. Min akser faktisk temmelig hurtig fra 110-145km/t. Fortere enn man skulle tro fra en 1,6L. Her er jeg enig.. Min går GANSKE så dårlig 0-70km/t men når man fortsetter så akser den faktisk ganske bra.. Er helt super å kjøre i høye hastigheter! Men det er jo ikke bare pga motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 din går bedre enn min 316 ihvertfall ser jeg, men min er dassa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå