Gunnar Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Fikk omsider tak i meg en M5 i tyskland....henter den i midten av juli moro Anbefaler på det STERKESTE å bruke et bedre utgangspunkt enn den bilen du har stående her.. Det er utrolig surt å legge så mye jobb ned i noe så slitt. Skal man først bruke så mye tid på noe er det bedre å begynne på noe tilnærmet rustfritt, og noe som er i bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 er nok litt kjipt å måtte bruke måneder og måneder på rust sveising og lignende... skal du bygge m5 så må det være strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Fikk omsider tak i meg en M5 i tyskland....henter den i midten av juli moro Anbefaler på det STERKESTE å bruke et bedre utgangspunkt enn den bilen du har stående her.. Det er utrolig surt å legge så mye jobb ned i noe så slitt. Skal man først bruke så mye tid på noe er det bedre å begynne på noe tilnærmet rustfritt, og noe som er i bra stand. Takker for tipset, men er heldigvis ikke mye rust å finne, kun et hull i den ene kanalen bak, ellers så er bilen bra faktisk. Det du ser på bildet av gulvet er kun overflaterust og er fjernet, så utgangspunktet skal være bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Er det en komplett m5 du har kjøpt eller delebil? Synd å kappe opp en slik bil, men blir vel bra når det blir ferdig..! Planer om godkjenning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Er det en komplett m5 du har kjøpt eller delebil? Synd å kappe opp en slik bil, men blir vel bra når det blir ferdig..! Planer om godkjenning da? Er en komplett M5 ja Bilir ikke godkjent med det første nei,, tar det som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Hvor mye må du ut med for M5`en i tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Får bilen inn til norge for ca. 38.000,- ferdig momset Flyr ned til sør tyskland og kjører den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Tror jeg brått fikk nye planer for ferien jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Du finner masse svinbillige e34 nesten uten rust. Vet at min 90' mod er galvanisert. Er omtrent ikke rust som er verdt å nevne (eksos ruster).. Så hvorfor du bruker den der er litt rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Du finner masse svinbillige e34 nesten uten rust. Vet at min 90' mod er galvanisert. Er omtrent ikke rust som er verdt å nevne (eksos ruster).. Så hvorfor du bruker den der er litt rart.. Alle har såklart sin mening, bare bra det Men bytter ikke ut en bil på grunn av ett lite rusthull i en kanal, mulig jeg er rar, men syntes det er unødvendig. Liker å jobbe med bil og gjøre ting ordentlig, liker også og se andre gjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå