-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 hei dette er min bil som jeg kjøpte for ca 3uker siden bilen er en 320ia 1991 modell kjørt 162000km.det som er gjort med bilen kan leses og sees bedre på finn.no og tar gjerne i mot tilbake meldinger om den e prisant for høyt elr ok..prisant 60000kr og det står litt feil i extrautstyr liste som xenon lys osv.. http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 9hZ6247246 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg kjøper den jeg... Skal hente den i morgen for 6000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 byr 7000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg kjøper den jeg...Skal hente den i morgen for 6000 hehe 60000kr takk:p er tross alt en bmw har fått bud på 45000kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg kjøper den jeg...Skal hente den i morgen for 6000 hehe 60000kr takk:p er tross alt en bmw har fått bud på 45000kr... Hehe... Men du så at det står feil i annonsen sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 byr 7000,- og en null til minus 10000kr så snakker vi:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg kjøper den jeg...Skal hente den i morgen for 6000 hehe 60000kr takk:p er tross alt en bmw har fått bud på 45000kr... Hehe... Men du så at det står feil i annonsen sant? hehe ja men kompis som la den ut for meg og glemte en extra 0 og har ikke fått fikst det enda tro meg det har haglet telefoner i dag vitnamesere,pakistanere,tyrkere,og alle jeg komme hente nå ko do e...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg kjøper den jeg...Skal hente den i morgen for 6000 hehe 60000kr takk:p er tross alt en bmw har fått bud på 45000kr... Hehe... Men du så at det står feil i annonsen sant? hehe ja men kompis som la den ut for meg og glemte en extra 0 og har ikke fått fikst det enda tro meg det har haglet telefoner i dag vitnamesere,pakistanere,tyrkere,og alle jeg komme hente nå ko do e...hehe Ha ha ha Jeg la ut en 318is til 32000 kr tidligere i dag, og den er en del som må gjøres med, men har allikevel ringt 5 stk... (En av dem var en annonseselger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Ha ha ha Jeg la ut en 318is til 32000 kr tidligere i dag, og den er en del som må gjøres med, men har allikevel ringt 5 stk... (En av dem var en annonseselger ) okei har du link til bilen?men er det noen som kan gi meg et svar angående prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Ha ha haJeg la ut en 318is til 32000 kr tidligere i dag, og den er en del som må gjøres med, men har allikevel ringt 5 stk... (En av dem var en annonseselger ) okei har du link til bilen?men er det noen som kan gi meg et svar angående prisen?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1530651 Ang prisen du har satt, er det veldig enkelt å finne ut om den er riktig... Hvis det ringer mange folk på bilen, er den nok ganske grei! Vanskelig å si om det er rett iom at bilen er verdt akkurat det en kjøper vil betale for den Jeg solgte en 1991 320 for tja, kan tenke meg ca 2 år siden for 65000 Den var gått ca 190000 km, elektriske vindu, takluke, skinninteriør, full Mpakke utvendig og m understell! Bilen fremsto som så og si strøken! Var også med et stort stereoanlegg bygget baki med 2*12" subber, en monoblokk, en 2 kanaler og en kondensator! Og det er ikke tvil i hvilken bil jeg hadde valgt blant de to! Den som jeg solgte iom at den var manuell gir! (Dessverre for deg vil de fleste som er ute etter en sånn bil ha manuell gir ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Ha ha haJeg la ut en 318is til 32000 kr tidligere i dag, og den er en del som må gjøres med, men har allikevel ringt 5 stk... (En av dem var en annonseselger ) okei har du link til bilen?men er det noen som kan gi meg et svar angående prisen? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1530651 Ang prisen du har satt, er det veldig enkelt å finne ut om den er riktig... Hvis det ringer mange folk på bilen, er den nok ganske grei! Vanskelig å si om det er rett iom at bilen er verdt akkurat det en kjøper vil betale for den Jeg solgte en 1991 320 for tja, kan tenke meg ca 2 år siden for 65000 Den var gått ca 190000 km, elektriske vindu, takluke, skinninteriør, full Mpakke utvendig og m understell! Bilen fremsto som så og si strøken! Var også med et stort stereoanlegg bygget baki med 2*12" subber, en monoblokk, en 2 kanaler og en kondensator! Og det er ikke tvil i hvilken bil jeg hadde valgt blant de to! Den som jeg solgte iom at den var manuell gir! (Dessverre for deg vil de fleste som er ute etter en sånn bil ha manuell gir ) okei men får ta i mot bud har et nå på 6000.et på 7000 et på 45000 og aller sist 46500 hehe:p men rundt 50 til 55 satser jeg på... for og vær litt seriøse og vett folk får litt utbetalt feriepenger osv og at mer er på jakt etter ny bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Ha ha haJeg la ut en 318is til 32000 kr tidligere i dag, og den er en del som må gjøres med, men har allikevel ringt 5 stk... (En av dem var en annonseselger ) okei har du link til bilen?men er det noen som kan gi meg et svar angående prisen? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1530651 Ang prisen du har satt, er det veldig enkelt å finne ut om den er riktig... Hvis det ringer mange folk på bilen, er den nok ganske grei! Vanskelig å si om det er rett iom at bilen er verdt akkurat det en kjøper vil betale for den Jeg solgte en 1991 320 for tja, kan tenke meg ca 2 år siden for 65000 Den var gått ca 190000 km, elektriske vindu, takluke, skinninteriør, full Mpakke utvendig og m understell! Bilen fremsto som så og si strøken! Var også med et stort stereoanlegg bygget baki med 2*12" subber, en monoblokk, en 2 kanaler og en kondensator! Og det er ikke tvil i hvilken bil jeg hadde valgt blant de to! Den som jeg solgte iom at den var manuell gir! (Dessverre for deg vil de fleste som er ute etter en sånn bil ha manuell gir ) okei men får ta i mot bud har et nå på 6000.et på 7000 et på 45000 og aller sist 46500 hehe:p men rundt 50 til 55 satser jeg på... for og vær litt seriøse og vett folk får litt utbetalt feriepenger osv og at mer er på jakt etter ny bil....Ja, du har et godt poeng! Bilen var pen den, burde sikkert ikke være så vanskelig og få solgt den! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 takk takk..lykke til du og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 noen andre som har litt peiling angående pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Prisen er kanskje grei. Har du god tid kan du godt sette en høy pris og sette den ned om responsen er dårlig. Folk vil alltid prute så det er kanskje like greit. Jeg ville tatt noen skikkelige biler av bilen. ta (litt) grundig shine av bilen innvendig ut utvendig. Bruk et skikkelig kamera og stativ! Vask motorrom og ta bilder av det. Da ser bilen meget velholdt ut. Matter kan du spyle med høyttrykksspyler. Da blir de rene og fine. SER bilen strøken ut vil mange tro det. De vil også bli villedet av den høye prsien, hvilket er en god ting. Også lurt å se hva slags biler som allerede ligger på finn. Husk å ha argumentene klare når folk ringer på din bil! Prøv også å utforme en annonsetekst som dreier seg mer om bilen. Hvorfor du selger den er en tilleggsopplysning som bør komme sist, ikke først. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå