Diezelpower Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Det var såpass ja, Diezelpower.. Hvordan er det med M-knappen? Har du mistet noen av funksjonene du tidligere hadde på rattet? Hadde du sportsratt tidligere? Hadde ikke sportsratt, bare vanlig multifunksjonsratt. Tror ikke jeg mistet noen funksjoner, kan sjekke dette i morgen.... Ingen funksjoner jeg savner i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 går ikke ann?...hehe. få på sølv nyrer så blir det bra, og klart det går.... bare du vil. eller lakke nyrer i sølv på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 går ikke ann?...hehe. få på sølv nyrer så blir det bra, og klart det går.... bare du vil. eller lakke nyrer i sølv på.. Nå har vel strengt tatt ikke Diezelpower nyrer.. De er fjernet til fordel for netting. Hamann frontene har så vidt jeg vet kun grillramen og netting, altså en egen type grill. Om denne grillen sitter bom fast i støtfangeren vet jeg ikke.. Uansett er jo svar grill tøft..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 går ikke ann?...hehe. få på sølv nyrer så blir det bra, og klart det går.... bare du vil. eller lakke nyrer i sølv på.. Nå har vel strengt tatt ikke Diezelpower nyrer.. De er fjernet til fordel for netting. Hamann frontene har så vidt jeg vet kun grillramen og netting, altså en egen type grill. Om denne grillen sitter bom fast i støtfangeren vet jeg ikke.. Uansett er jo svar grill tøft..! Grillen er helstøpt....En del av fangeren. Sorry Mac. Sånn er bare Hamann. Jeg synes det er fett med netting. Noen synes til og med at orange blinklys er fett... Vel.... I rest my case.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 hadde kanskje vært litt stilig hvis du hadde lakka sølv der det er en liten kant inn som ser ut som "nyrer". Men kul bil da, ikke det jeg sier. Bare sølv nyrer hadde vært prikken over i'en. Men uansett, smaken er vel som baken...(delt i to med høl i midten:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Det her var virkelig lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå