Gå til innhold

Mine bmw bilder [nyeste: 320D og 323 cab på bytur]

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt usikker på hvordan stativ det er han lager, men var visst noe veldig sveising så godt mulig de henger langt fra bilen. Han er fra Ås...

hmm ok:) lyst til å høre med han? :) fant et sånt "stativ" som henger langt fra bilen på nett her... men 800$ + frakt er litt i dyreste laget syns jeg:P hehe

Kule bilder, hadde vært kult og hatt sånne bilder av

min bil.... :)

takk takk:) hehe sånne bilder kan ordnes vettu:P kom til oslo/akershus en dag:P (avtale litt først væh) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye må man gi for sånne damer? En BMW med lexuslykter? :lol:

And BTW; Hva faen er galt med lexuslykter? :roll:

hehe det er dama til han som eier bilen:P så du får spørre han! :P

Mener har sett denne bilen på Statoil på Årnes en gang. Må si jeg mislikte bilen sterkt med unntak av lakken :? (Bæbu-bæbu original polizei)

Men må virkelig si at bildene var enormt bra. :)

det kan stemme det;) han er fra Fenstad! takk for feedback;) det varmer;) :P

Dama å bilen var flotte de, men nå må dere huske på at er man proff fotograf med riktig utstyr så kan man få det meste til å se bra ut.

oooh... hehe jeg er ikke proff fotograf;) kjøpte speilrefleks cam i fjor! er første shooten med modell + bil dette her! så kan nok bli enda bedre senere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kanskje begynne å ta litt bilder jeg også hehe

Men en ting, du bør legge inn info på bildene om copyright og slik når du tar "proffbilder." Ikke greit å få bildene frastjålet og andre tar æren for dem.

Skal høre med ham om stativene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sleng på en bimmers.no logo på tredje bildet der og send meg et på 1280x800 :)

hmmm hvor finner jeg bimmers.no logo? :P

Må kanskje begynne å ta litt bilder jeg også hehe

Men en ting, du bør legge inn info på bildene om copyright og slik når du tar "proffbilder." Ikke greit å få bildene frastjålet og andre tar æren for dem.

Skal høre med ham om stativene...

ta bilder er morro:) anbefales:D hehe akkuratt nå så orker jeg ikke legge inn copyright på dem! hehe har 10.000++ fonter på maskina! og det tar EVIGHETER å lage en liten text! :P mulig jeg orker i morgen;) :P

send meg en mail hvis du hører noe om stativet da?! :)petter@drunkendonut.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tar ganske mye bilder jeg også, men ikke noe proffbilder av folk+biler enda. Mer sport ol. Trenger jo ikke legge inn info på alle, men lurt å ha på dem du legger på nettet der alle kan kopiere. Kjenner veldig godt til det å måtte ordne med så mye bilder.... Skal prøve å få sendt deg en mail ang. stativ hvis jeg hører noe fra han. Send meg gjerne PM om specs på stativ du har lyst på. Mulig han kan sveise et til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tar ganske mye bilder jeg også, men ikke noe proffbilder av folk+biler enda. Mer sport ol. Trenger jo ikke legge inn info på alle, men lurt å ha på dem du legger på nettet der alle kan kopiere. Kjenner veldig godt til det å måtte ordne med så mye bilder.... Skal prøve å få sendt deg en mail ang. stativ hvis jeg hører noe fra han. Send meg gjerne PM om specs på stativ du har lyst på. Mulig han kan sveise et til deg...

ok;) det anbefales å ta "steget vidre" hehe morro som faan:) stor kosa meg på shooten med natasha:) skal se om jeg finner igjen den linken med det stativet jeg har sett på nettet.... sender en pm og jeg finner den igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...