Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det blir sum+frakt+toll

Det er IKKE toll på bildeler fra utlandet.. Rart at dette aldri går inn hos folk på forumet :)

I tillegg til prisen på www.koed.dk betaler du norsk moms(25%, ingen moms i DK), frakt og fortollingsgebyr(for utlegg av moms til TNT) på 195 kr. Det er det HELE. ;)

195 kr det hele?? det der TNT tar seg vertfall godt betalt for å frakte delene.... :!:

Skrevet
det blir sum+frakt+toll

Det er IKKE toll på bildeler fra utlandet.. Rart at dette aldri går inn hos folk på forumet :)

I tillegg til prisen på www.koed.dk betaler du norsk moms(25%, ingen moms i DK), frakt og fortollingsgebyr(for utlegg av moms til TNT) på 195 kr. Det er det HELE. ;)

195 kr det hele?? det der TNT tar seg vertfall godt betalt for å frakte delene.... :!:

Les hva jeg skriver da. Det er MOMS og 195 kr du betaler til TNT. Frakten betaler du til KOED. Moms er 25% og vil altså variere etter hvor mye du kjøper. Du betaler INGEN moms til KOED. Altså er det eneste forskjellen fra å kjøpe i Norge, de 195kronene..

Eks: Handler du for 2000 hos Koed, vil det bli 695kr å betale til TNT.

Handler du for 6000kr hos Koed, vil det bli 1695kr å betale til TNT. Moms er det jo på brusen du kjøper på Rema og.. :)

Skrevet
det blir sum+frakt+toll

Les hva jeg skriver da. Det er MOMS og 195 kr du betaler til TNT. Frakten betaler du til KOED. Moms er 25% og vil altså variere etter hvor mye du kjøper. Du betaler INGEN moms til KOED. Altså er det eneste forskjellen fra å kjøpe i Norge, de 195kronene..

Eks: Handler du for 2000 hos Koed, vil det bli 695kr å betale til TNT.

Handler du for 6000kr hos Koed, vil det bli 1695kr å betale til TNT. Moms er det jo på brusen du kjøper på Rema og.. :)

Ja, men norske firmaer oppgir prisene inkl moms, Det gjør vel ikke koed...

Da blir det jo forskjell på prisen i nettbutikken til koed og andre norske nettbutikker!

Skrevet

Ja, men norske firmaer oppgir prisene inkl moms, Det gjør vel ikke koed...

Da blir det jo forskjell på prisen i nettbutikken til koed og andre norske nettbutikker!

ja, men du betaler ikke noe MER. Du betaler ikke noe som du ikke må betale i Norge, foruten de 195kr.

Skulle Koed tatt betalt for moms og, så hadde det jo blitt 10 ganger mer komplisert. Eller dobbel moms.

Velg Danmark som land,så får du prisen med og uten moms om det er vanskelig uten.

Skrevet

ser at koed og gs har akkuratt like sett, men hos koed får man med alt man trenger av lager osv..... er dyrere også da... hvor bestilte du?

Skrevet

jeg skulle jo bestille en masse deler men når jeg skulle betale fikk jeg d liksom ikke igjennom.. noen andre som er plaget med det samme problemet? må få bestillt di delene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...