Gå til innhold

Verksted til SKREKK og advarsel! UPDATE!

B.E.E.
 Share

Anbefalte innlegg

De driver et yrke som krever tolmodighet og nøyaktighet. Og levere bilen fra seg gang på gang i en tilstand som ikke ligner grisen!

HVA FAEN??!!!

Hadde det vært meg, trur jeg at jeg hadde klikka mer eller mindre mongolid alla det PenguiN beskriver her :x

Hadde gitt de en ny sjans, men da skulle jeg fanken meg også ha en hellakkering! For tort og svie, og sånn at det skal klare å gjøre det jevnt, for de klarer visst ikke bare ta et og et parti om gangen... Og hadde gjort det klart at ble det ikke sikkelig gjort denne gangen, skulle hele byen få vite hva slags service som gis på det aktuelle verkstede.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel, levèr inn og be om hel lakkering, om di mener det er uaktuellt kan du vise dem hvor aktuell en finger i sort-øyet er. alvorlig.

hadde jeg opplevd det hadde jeg klikka mentalt og henta ut lakkerern ut og pressa øye kula hans opp mot den elendige jobben han har gjort og spurt om han var stein.

Så hadde jeg henta ansvarlig for verkstedet og revet hårstår for hårstrå av mitt eget hode i det jeg leverer ut saftige fraser som selv satan selv ville fordømt i det jeg peker på bilen.

Jeg tenner en røyk, snur meg og griper fatt i den yngste på verkstedet, drar han etter nese borene mot bilen kaster han ned og peker og spørr om hva han synes, han vil selvfølgelig grynte og si at det ser bra ut, da vil jeg dra frem lemmet mitt, urinere over han og bilen og si, det ser litt bedre ut nå men er ikke helt fornøyd, deretter trilla bilen ut, dratt heftige burnouts og ropt at jeg visst også trenger nye dekk og kjørt bilen inn igjen, skrevet en fet liste over lakk som skal bestilles fra over sjøen på verkstedets regning, deretter frivillig dytta alt av automobilt skrapjern ut og sagt, "neimen så fint, nå er det bare min bil her, ja ring olav og kona hans, cruiset er avlyst, dere har en bil å gjøre ferdig til kl 16.00 i dag" så ringer jeg den lokale peppes`n, bestiller en grom pizza, går opp på verkstemesterns kontor, drar`n til bilde av kona hans og jubler i det klokka slår 1700 og løper ned, gisper av resultatet og skriker dette kunne vært gjort for lenge siden dersom dere hadd lætt være å være en gjeng med lavpanna innavlede kron idioter, takket, lagt kaffe penger på traktern og starta bilen , seget sakte ut og gitt dem fingern som en takk for nydekka lærlingen måtte løpe 2 kvartal for skaffe.

takk.

sorry for offtopic men dette er årets beste innlegg på bimmers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, levèr inn og be om hel lakkering, om di mener det er uaktuellt kan du vise dem hvor aktuell en finger i sort-øyet er. alvorlig.

hadde jeg opplevd det hadde jeg klikka mentalt og henta ut lakkerern ut og pressa øye kula hans opp mot den elendige jobben han har gjort og spurt om han var stein.

Så hadde jeg henta ansvarlig for verkstedet og revet hårstår for hårstrå av mitt eget hode i det jeg leverer ut saftige fraser som selv satan selv ville fordømt i det jeg peker på bilen.

Jeg tenner en røyk, snur meg og griper fatt i den yngste på verkstedet, drar han etter nese borene mot bilen kaster han ned og peker og spørr om hva han synes, han vil selvfølgelig grynte og si at det ser bra ut, da vil jeg dra frem lemmet mitt, urinere over han og bilen og si, det ser litt bedre ut nå men er ikke helt fornøyd, deretter trilla bilen ut, dratt heftige burnouts og ropt at jeg visst også trenger nye dekk og kjørt bilen inn igjen, skrevet en fet liste over lakk som skal bestilles fra over sjøen på verkstedets regning, deretter frivillig dytta alt av automobilt skrapjern ut og sagt, "neimen så fint, nå er det bare min bil her, ja ring olav og kona hans, cruiset er avlyst, dere har en bil å gjøre ferdig til kl 16.00 i dag" så ringer jeg den lokale peppes`n, bestiller en grom pizza, går opp på verkstemesterns kontor, drar`n til bilde av kona hans og jubler i det klokka slår 1700 og løper ned, gisper av resultatet og skriker dette kunne vært gjort for lenge siden dersom dere hadd lætt være å være en gjeng med lavpanna innavlede kron idioter, takket, lagt kaffe penger på traktern og starta bilen , seget sakte ut og gitt dem fingern som en takk for nydekka lærlingen måtte løpe 2 kvartal for skaffe.

takk.

sorry for offtopic men dette er årets beste innlegg på bimmers..

Beklager OT jeg og, men støtter 100% opp under den her ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du veit om en annen lakkerer, som du veit har peiling, ville jeg tatt med bilen dit og bedt om hans ærlige mening som fagmann, og om hva du evt skal gjøre. Det er greit nok at det kanskje blir noen detaljer i lakken som må justeres på etterhvert som er dårlige, men når de begynner å virkelig ødelegge hele bilen med ting som de egentlig ikke skal stikke fingra i, slik som listene! Da går det for langt etter min mening.

Off topic:

PenguiN- : Det er det villeste jeg har hørt på lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.

Nordnorsk på sitt beste!

Hilsen nordlænning som har fløtta søråver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode svar alle sammen...ja også svaret fra PenguiN. Jeg fikk meg en god latter når jeg leste det gitt...hadde faktisk vært utrolig morsomt å fulgt den oppskriften :lol:

Uansett, bilen skal inn til verkstedet i morgen, så det blir spennende å se hvordan resultatet blir denne gangen...er jeg heldig kommer kanske bilen tilbake med 4 forskjellige felger, en annen motor, uten frontfanger og med et oppskrapet tak...er jeg uheldig vil det gå langt verre. Ja, jeg har ikke akkurrat troen på at det skal bli bedre denne gangen. Venter egentlig bare på å se hva de overser eller ødelegger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ett godt tips å kontakte ett annet verksted ( helst bmw veksted/karosseri) for en "vurdering" av verket som er gjort på det verkstedet som du har bilen nå. Be gjerne dem om en takst på hva det vil komme på å rette opp skadene som er gjort.

ring så til forsikrings selskapet og si at det har blitt gjort hærverk på bilen din.

TA BILDER AV ALT SOM ER BLITT GJORT GALT MED BILEN DIN.... VIKTIG....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jammen glad jeg ventet til Jæger Sentrum (BMW og Mini forhandleren i Bergen) hadde ledig på verkstedet, selv om det tok lang tid, for de gjorde en kjempebra jobb da de fikset hele venstresiden etter vi ble påkjørt av et vogntog.

Gjensidige var og veldig OK for de bruker NAF til takst og sjekk av jobben etterpå, og NAF spurte meg hvor jeg ville ha bilen fikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg fått bilen tilbake og resultatet er faktisk bra. Skjermen er lakkert, taket vannslipt og polert, taklukepakningen er ny, og alle listene rundt vinduene er nye. Etter det jeg kan se, er det ikke mye å si på jobben som er gjort. Jeg har gått nøye over bilen, og kan ikke gjøre annet enn å si meg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...