HellFire- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Nå snuser jeg på en en M-tech utgave 93 modell (320 ic) som har gått 145 000... Utstyr ABS Airbag Alarm Alu. felger DEFA-pakke Diffsperre EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 2 Fjernst./Sentrallås Galv. karosseri Just. ratt Kjørecomputer Kurve/tåkelys Midtarmlene Motorvarmer Nedfellb. baksete Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servo Skinn Skinnratt Soltak Soundsystem Sportsseter Sportsunderstell Startsperre Utetemp. Varmeseter Xenonlys Ca 100 000.. Fristende ja! Alt de rette utstyret..
Ad|oS Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Sikker på at du ikke skal ha sprekere bil enn en 2-liter med så mye penger du vil legge i den? Den bilen du har skrevet om her er litt dyr, men er jo mye bra utstyr hvertfall.
E36Cab1 Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Betaler 3000,- for full kasko på cab'en hos Gjensidige,If skulle ha 6K Bilen står på meg.
Marius2002 Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Kjøp fra 94 og oppover, en gang i 1994 sluttet E36 med registerreim. Så fra en gang i 1994 og oppover har de motorene som står originalt i E36 kjede.
Fredrik Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 320 hadde kjede fra 91 hvertfall... Det gjelder praktisk talt samtlige motorer til E36... M43/M50/M51/M52... jeg tror faktisk at det kun er M40 og M41 som har registerrem.
BMWentusiasten Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Har selv en E36 320i som førstebil, og må si det er en grei bil. Har jo 150hk, og går rimelig greit (men etter en M3-tur føles det kjedelig hehe)Hvis du "bare" skal ha 320i og har 50-100k kan du få en veldig grei bil. Prisforskjellen er vel å merke stor på en 92-mod og en 96-mod, men satser du på en eldre bil kan du få en "entusiasteid" bil i meget bra hold med sportsseter til 60-70 vil jeg tro... Ved sjekk av bil er det viktig du er grundig og bruker LANG tid og ikke stresser slik som meg med å få en bil. Rust på dører og bakluke er velkjent sted med rust... Vurderer du litt sprekere bil kan du få bra 325/328, eldre en 95modell. Her er en bil som virker veldig bra: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... sc&start=0 Er den like bra som selger gir uttrykk for er det et veldig bra kjøp, selv om den har gått over 200.000 Lykke til, og velkommen som medlem ja bilen min er fin den. 65.000 er absolutt ikke en gale pris. står igjen ved tap på denne bilen. tør ikke tenke på alle timene som er brukt... når det gjelder tommelfingerregler med 93 mod. for E36, så kan jeg si med sikkerhet, at du får mange skamrustede 93+ biler og du kan finne flere av de tideligere E36'ene med relativt lite rust . når det gjelder KM, så kommer det HELT an på vedlikeholding av bilen opp igjennom. forsikringsmessig, så er denne bilen meget rimelig i og med at den er 91 mod og har gått litt. i tillegg er det DEFA pakke (m/alarm) som forsikringsselskapene er veldig glad i. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10360277 nok reklame for denne gang...
hartvix Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Kjøp fra 94 og oppover, en gang i 1994 sluttet E36 med registerreim. Så fra en gang i 1994 og oppover har de motorene som står originalt i E36 kjede. Det gjelder bare M40-motoren, altså 316i og 318i fra 91-93.
bg320 Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Jeg kjøpte 320 cab 1998 mod kjørt 114000 for 1,5+ år siden for 153000kr. Betaler 5300 i forsikring i gjensidige (full kasko) på far min. Nå er den kjørt 143000km. Eg har aldri hatt 1 problem med den! Fantastisk god bil. Til og med far var enig at dette var ein god bil, han var VELDIG skeptisk til BMW før hehe!
Fredrik Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Det gjelder bare M40-motoren, altså 316i og 318i fra 91-93. Har vi ekko her inne ?... ... M41 motoren har forøvrig registerkjede. Den er basert på M51 motoren og ikke på M40 motoren som jeg først trodde.
HellFire- Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Kanskje heller satse på en 318is fra 96 eller noe da? .. Dyrt med 320!.. Men så var det jo go lyden da..
BMWentusiasten Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 er ikke bare god lyden... 6'eren til BMW er det man gjerne forbinder med BMW i seg selv.... om du skjønner... dagens objekt hadde vært en så godt som strøken 97 mod 320 coupe. eller en super 325 som en entusiast her på forumet prøver å selge
Marius2002 Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 320 hadde kjede fra 91 hvertfall... Det gjelder praktisk talt samtlige motorer til E36... M43/M50/M51/M52... jeg tror faktisk at det kun er M40 og M41 som har registerrem. ååå ja.. jeg trodde det var alle, men da lærte jeg noe idag også
HellFire- Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Hei igjen karer.. Snuser fortsatt på 320. Men VIL ha sånne seter: Et spesielt år eller noe sånt der disse setene er standard? Hva skal jeg se etter for å finne en 320 med slike seter?
EvenS Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Er vel bare standard med sportsinteriør i de 318is som er orginalmontert M-Tech på? Men du bør ikke droppe en bra bil bare på grunn av interiøret, mange som knuser E36 så det er langt fra umulig å heller finne seg interiør for en ikke så altfor ille sum senere. Hvis du kjøper 318is av de tidligere modellene med M42 motoren må du være oppmerksom på ulyder fra motoren, var et eller annet i toppen som brukte å ryke på rundt 150000km. Det problemet slipper du på de fra 96-97. De har M44 motoren. Har sett på en utall E36 på markedet, og faktisk de aller fleste er herjede ruskebiler, mye rust, dårlig montert jalla plastikk, tvilsom oppretting av skader osv. Du bør også være skeptisk på å reise langt for å hente bil, jeg var borti mange som skrøt bilen sin oppi skyene men når jeg kom for å kike på dem så var det noen slitne ruskebiler! Du skulla kjøpt gamlebilen min vettu, ikke mange E36 som var i bedre stand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå