BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Hagenisse, du prøvde ikke tilfeldigvis chrono road? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Hagenisse, du prøvde ikke tilfeldigvis chrono road? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Jo, prøvesatt de. De er ganske brede og ga ingen støtte for meg (dårligere enn orginale Z3-stoler), men hvis du er endel bredere enn hva jeg er kan de nok fungere. Uansett, prøvesitting er Lancia og Vectra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Alltid fint å se sparepengene går til noe fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Jo, prøvesatt de. De er ganske brede og ga ingen støtte for meg (dårligere enn orginale Z3-stoler), men hvis du er endel bredere enn hva jeg er kan de nok fungere. Uansett, prøvesitting er Lancia og Vectra. Godt å høre.. Ja jeg er nok bredere enn deg.. Som sagt før er jeg omtrent som Dr_Snurre tror jeg uten at ejg husker spes godt åssen snurre ser ut.. Vel 183 cm og 115 kg, så jeg trenger vide stoler.. Får IKKE plass i standard bøttestoler Tror faktisk ikke jeg får plass i bilen din hage.. Sånne biler anser jeg å være for små for meg gitt.. Skjønner hva du mener med at det er smak og behag (?), men tenkte mer på om de er harde, åssen beltegjennomføringene er plassert og hvordan blindsonen på setene er i forhold til støttene øverst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Da tror jeg du vil sitte greit. Simen Malerbakken her på forumet var med når jeg prøvesatt og han er ca samme vekta og det var vel en av de få stolene han satt greit i. Du får nok greit plass i bilen min nå, men med bøttestoler blir det trolig vanskelig. Jeg prøvde stolene lite siden de er uinteressante for min del, men de virket greit polstret og var behagelig å sitte i ellers. Det er i gateserien, så noen blindsone er det ikke snakk om. Beltegjennomføringene tenkte jeg ikke på. Ta deg en tur til Gundersen, de er åpent mellom 11-12 og på lørdager - og si i fra hvis du tar turen, så kan jeg sitte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 hehe.. Skal ned å prøvesitte stolene i morgen.. Liker jeg de, så tar jeg de med meg i morgen.. Desverre blir det å ta hiacen da jeg ikke sjanser på å få stolene inn i verken E30en eller C30en til mutters... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Da er jeg igang med å få stoler inn i bilen, og det er et prosjekt uten like. Ingenting passer sammen, så mye tilpassing må gjøres, og i tillegg er Z3n grisetrang. Dessverre var også braketten til førersiden offer for en produksjonsfeil, så den er helt umulig å få til å passe. Skal få en ny fra usa, men det tar jo fort noen uker. Men siden bilen likevel står der uten seter så monterte jeg liksågodt beltebøylen. Gikk greit når jeg til slutt skjønte hvordan det hang sammen.. Dårlig mobilbilde, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hvilken stol valgte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Da er jeg igang med å få stoler inn i bilen, og det er et prosjekt uten like Er det skrivefeil? Hva skal du med to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Nissen tenker på passasjerene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Det har han aldri gjort før. Er nissen rett og slett blitt jålete?? Skal du liksom ha det likt på begge sider??? DIN JÅLEBUKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Blir tøft det der! Får sette inn noen campingstoler så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Det har han aldri gjort før. Er nissen rett og slett blitt jålete?? Skal du liksom ha det likt på begge sider??? DIN JÅLEBUKK! Dette er utelukkende for å tilfredstille Dr_S. Jeg endte med å gå for en mer gatevennlig løsning. Så det blir to relativt gatevennlige stoler, med lengdejustering osv - noe jeg opprinnelig tenkte droppe. Litt av greia for det var rett og slett at de bøttestolene jeg sitter godt i er for brede for bilen, og å handle en bøttestol jeg ikke sitter godt i slo meg ikke som spesielt smart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Det har han aldri gjort før. Er nissen rett og slett blitt jålete?? Skal du liksom ha det likt på begge sider??? DIN JÅLEBUKK! Dette er utelukkende for å tilfredstille Dr_S. Jeg endte med å gå for en mer gatevennlig løsning. Så det blir to relativt gatevennlige stoler, med lengdejustering osv - noe jeg opprinnelig tenkte droppe. Litt av greia for det var rett og slett at de bøttestolene jeg sitter godt i er for brede for bilen, og å handle en bøttestol jeg ikke sitter godt i slo meg ikke som spesielt smart. Hvilke stoler er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå