Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Nuvel. Jeg har vel økt med ca 20 kilo siden vi så hverandre sist... :roll: Må være disse burgerne til Raymond..

Jøss, da passer du vel i normale stoler nå da. ;)

Er BMW som ikke kan lage motorer. Det tikker som bare det hos meg iallefall.

Høres ut som det er på tide å få på plass noe skvalpeblekk i bunnpanna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren i E46 M3 tikket ikke. Den virket ganske fin på alle måter egentlig. :)

Fattern hadde møtt på en norske med engelskregistrert E46 M3 i Stelvio passet for noen år siden..

Han her norsken hadde forbant denne jævla drittmotoren fordi den ikke greidde å kjøle nok opp bakkene der.. Var ikke spesielt varmt ute heller, men motoren hadde store problemer og han måtte ofte svinge inn og la motoren kjøle seg..

Sikkert feil bruk, men aner ikke jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her norsken hadde forbant denne jævla drittmotoren fordi den ikke greidde å kjøle nok opp bakkene der.. Var ikke spesielt varmt ute heller, men motoren hadde store problemer og han måtte ofte svinge inn og la motoren kjøle seg..

Da var det nok noe feil med den motoren. En frisk s54 har ikke noe problemer med å kjøle olje/vann på varme dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok noe feil med den motoren. En frisk s54 har ikke noe problemer med å kjøle olje/vann på varme dager.

Det er det jeg alltid har sagt til fattern ;)

Allikevel får kombinasjonen lave hastigheter i flere mil på trang svingete vei med bratt oppoverbakke, og tynn luft, meg til å grøsse..

Må jo være ett motorhelvette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk for rød farge ja :) Fornøyd? Lurer på om jeg skal være litt diskre

og gå for sorte når den tid kommer..

Har bare montert, ikke orket prøve. Fine med at de er røde er at jeg ser hvor de er.. ehh.. :roll:

Sliter fortsatt med å få festet stolen skikkelig. Dvs, den fungerer utmerket så lenge jeg sitter i den, men er litt løs hvis man røsker i den. Det skyldes et lite problem med sliderne, men jeg vet ikke helt om jeg greier løse det uten å ødelegge andre ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke orket å prøve :lol: Høres ut som noen slitsomme stoler. I det minste er det vel gode å sitte i så du får slappet av etterpå. Du har ikke satt inn setet på pasasjersiden enda da?

PS. Stolene mine er lovet å ankomme uk 19. mai. Venta i 4-5 uker allerede...

Så det blir nok rundt fem-seks uker til før stolene er i bilen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passasjerstolen drøyer nok lenge, har ikke ork til å begynne på noe sånt på en stund. Er rimelig lei av å skru på dette, og fortsatt er det ikke 100%, men bra nok til at jeg får kjørt iallefall.

Det skal sies at alt slitet absolutt er verdt det, fordi det er en helt annen verden enn orginale stoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...