hagenisse Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Neida. Jeg gjør det ekstra lett også ved å kjøpe alt nytt, slik at jeg kan skru det sammen i stua, og så bare bytte på bilen. Burde gå greit nok, men jeg gleder meg fortsatt ikke. Skal uansett bruke bilen på Rudskogen to ganger før det blir byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 se på det som en utfording når blir det skogen neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Søndag! Riktignok bare noen få timer, ettersom jeg skal flagge litt. Prøve få med meg NSK sitt treff på tirsdag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 menne, er det ikke impreza klubben i på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Jo..? Burde kanskje ha sovet jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Jo..? Burde kanskje ha sovet jeg nå.. Hvorfor får du lov til å lufte klovneskoen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Z3 Coupe har VIP-kort på alle banekjøringer. Folk får rett og slett ikke nok av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 hehe if you say so Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Men seriøst, det er jo stort sett bare å spørre de som arranger hvis man vil kjøre.. Er vel stengt på imprezatreffet nå, men hadde du sendt en mail hadde du garantert fått kjørt. Imprezafolk er, på tross av sirkusbilene deres, overraskende hyggelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Da har jeg fått testet R888 på bane litt. Ca 100 runder totalt på Rudskogen i forbindelse med IDCN på søndag og NSK på tirsdag. Grepet er fantastisk bra, nesten litt i overkant med såpass lite motor - kan jo holde full gass nesten overalt.. På NSK-treffet tirsdag trillet Z3n rundt skogen på 1.09.6 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Da kan også jeg konkludere med at R888 er for pyser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Har jeg mer grep enn deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Har jeg mer grep enn deg? Så slikt ut, du dro ifra hele tiden ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Du var der, men hilste ikke på? Du for en'a..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Du var der, men hilste ikke på? Du for en'a..? sjenert da se hehe var faktisk på vei, men de jeg var sammens med hadde dårlig tid Så deg rundt seks tiden, dere hadde nettopp kommet inn i depotet for kjøle dere ned litt. jeg ble forelsket i csl'n til Magnus Men, du kjørte veldig bra i dag syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå