Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Tester bare dempere jeg. :wink:

aha, ja da er det greit :)

Fikk på nye dempere i dag selv også, koni dempere med h&r fjører. Så uffatelig mye bedre enn supersport :D ikke det at det kom som noen bombe riktignok :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom resten av delene på også. Nye Meyle "HD" bærekuler (uten gummi), orginale E36 M3 bærearmsforinger og nye tüv-godkjente spacere istedenfor biltema-rælet.

Bilen klar til å bli dullet med:

fxzvzxt9j37bexb521jp.jpg

Nye deler:

ijbboshyei6vnxqnk37p.jpg

Bærearmer av.. pressa var ødelagt, men fikk heldigvis er det lite aktivitet hos snap drive om dagen, så en bekjent der gjorde jobben på 20 min. Knall.

oyigk544zlfuxfosr92p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Noen har kanskje sett at jeg tidligere har laget noen inboard-filmer som har vært av relativt tvilsom kvalitet. Det håper jeg at er fikset nå. Hentet et lite creative vado hd kamera her om dagen, og etter Hans Wilhelm gikk berserk med drillen sin og litt strips og biter av et liggeunderlag er det nå montert på beltestanga i bilen.

Ble helt knall! Eneste er at dette heller ikke har noen fjernkontroll så jeg er nødt til å skru det på mens jeg er ute av bilen.. noe som er litt dumt når det tar flere timer for meg å gjøre meg klar til å kjøre. Menneh..

Tok en testtur med en kamerat bak rattet; ikke helt optimalt med tanke på lysforhold, men slik ser det nå ut:

7skv5fp2t8518sno9xbe.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor byttet du?

Sorry for sent svar :oops: Ene demperen foran fikk en ulyd ( pungtert antar jeg), også fikk jeg en utrolig pris på 4 gule koni dempere med eibach 40/25 fjører (trodde det var H R i begynnelsen) av "niklasja", så da slo jeg til :D en drøm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":s3gzu4pj]Lagt ut testvideoen noe sted ennå?

Neei, 20 minutter med kjøring på vei var ikke så veldig spennende. :lol:

Blir spennende å se hvorddan kameraet fungerer til helga. Jeg har trua!

Jeg også. Er mer spent på bilen. Det blinket rødt i noen svinger, men greide aldri å se om det var varsel for lite bremsevæske eller håndbrekket.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...