2mMy Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 m50 innsug å chip gjør nok så bilen passer deg litt mer! =) raskere respons på bunndrag og mye mer fart på toppen og =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinw Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Så når starter vi Norsk Z3 Coupe klubb og leier rudskogen for oss selv? Hehe, er kanskje ikke helt der ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 smooth! gz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Grautulerer med Z3 Pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Grattis med ny bil. Saa veldig stroken ut. Er det en 2,8? Hva betalte du totalt med avgifter osv for denne da? Z3 Coupe kom bare i 2,8 og seff verstingen på 3,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Nevnte ikke du Smart Roadster i en annen tråd? Hihi, jo! Men 18. mai forandret ting litt. Samt litt økonomisk forandring.. PS! Jeg vet om noen 20" bling bling felger til salgs... Konge! Den krenger for mye nå altså. Hmmm, den kommentaren der fikk meg til å tenke på en gammal diskusjon.. Tenkte du på det samme som meg her?? Forøvrig: Gratulerer med pen bil. Z3 coupe er rett og slett kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Grattis med ny bil. Saa veldig stroken ut. Er det en 2,8? Hva betalte du totalt med avgifter osv for denne da? Z3 Coupe kom bare i 2,8 og seff verstingen på 3,2 Jeg referer til innlegget fra Geir Anders på side 1 i denne tråden: Hvilke motoralternativer kom disse bilene med? 2.8 3.0 3.2 (M) Hmm. Kom dem i 3.0 altså? Har jeg aldri sett. 3 litern ble bare produsert 1 år. 2/01 til 6/02 Så det er ikke så mange av de. Og hvertfall ikke her i norge hvor det er få coupèr i det hele tatt. 3/01 fikk M bilen ny motor også, S54, med 325hk, men det er jo fortsatt 3.2l så blir samme motor alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med fet bil! Syns Z3 Coupe er noe av det kuleste BMW har kommet med Skal ha en sånn engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Æsj...ble jeg misunnelig på en annen sin bil idag igjen.... Gratulerer med nydelig bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ja, du får ha gratulere. Dette blir nok moro på Våler! Godt du holdt deg til riktig merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Se her ja Hagenisse.. Var ei stund nervøs for at du skulle gå over til ett annet merke enn BMW. Men heldigvis var du fornuftig. Grattis med flotters bil. Blir artig å sitte på med deg på neste treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hmmm, den kommentaren der fikk meg til å tenke på en gammal diskusjon.. Tenkte du på det samme som meg her?? Blir artig å sitte på med deg på neste treff. Sorry, men jeg har sluttet med banekjøring. Skal begynne henge på statoil isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Oi for en flott bil da, og sikkert meget velholdt . Gratulerer, og dine fremtidsplaner høres veldig bra ut. Men hvorfor ikke Eisenmann?? Ser jo helt konge ut, og kvaliteten er vel noe av det beste!? Elligsen B sin gamle bil. Men ihvertfall lykke til med henging på Statoil stasjoner i Darmmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Skal begynne å dra babes på lokale Statoilen med Z3 Coupen altså.. Bare å melde seg inn på Bilforumet og legge beslag på "Stripa" forumet. Glem ikke kaffekoppavtale. HAHA Neida.. Fra dårlig spøk til BMW: Z3 Coupe er knallråe biler! En av de mest spennende konseptene BMW noensinne har lagd. Alltid drømt om å eie en Z3 Coupe. Må innrømme at jeg ble litt overraska over at du ikke rev i 3,2n du som er skikkelig banekjøringsmann. Du har jo åpenlyst slaktet 2,8 motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå