Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Nevnte ikke du Smart Roadster i en annen tråd?

Hihi, jo! Men 18. mai forandret ting litt. :wink: Samt litt økonomisk forandring..

PS! Jeg vet om noen 20" bling bling felger til salgs...

Konge! Den krenger for mye nå altså. :lol:

Hmmm, den kommentaren der fikk meg til å tenke på en gammal diskusjon.. Tenkte du på det samme som meg her??

Forøvrig: Gratulerer med pen bil. Z3 coupe er rett og slett kul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil. Saa veldig stroken ut. Er det en 2,8? Hva betalte du totalt med avgifter osv for denne da?

Z3 Coupe kom bare i 2,8 og seff verstingen på 3,2 8)

Jeg referer til innlegget fra Geir Anders på side 1 i denne tråden:

Hvilke motoralternativer kom disse bilene med?

2.8

3.0

3.2 (M)

Hmm. Kom dem i 3.0 altså? Har jeg aldri sett.

3 litern ble bare produsert 1 år.

2/01 til 6/02

Så det er ikke så mange av de. Og hvertfall ikke her i norge hvor det er få coupèr i det hele tatt. 3/01 fikk M bilen ny motor også, S54, med 325hk, men det er jo fortsatt 3.2l så blir samme motor alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja Hagenisse.. Var ei stund nervøs for at du skulle gå over til ett annet merke enn BMW. Men heldigvis var du fornuftig. :D

Grattis med flotters bil. Blir artig å sitte på med deg på neste treff. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, den kommentaren der fikk meg til å tenke på en gammal diskusjon.. Tenkte du på det samme som meg her??

:wink:

Blir artig å sitte på med deg på neste treff.

Sorry, men jeg har sluttet med banekjøring. Skal begynne henge på statoil isteden. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å dra babes på lokale Statoilen med Z3 Coupen altså.. :lol: Bare å melde seg inn på Bilforumet og legge beslag på "Stripa" forumet. Glem ikke kaffekoppavtale. HAHA :twisted:

Neida..

Fra dårlig spøk til BMW: Z3 Coupe er knallråe biler! En av de mest spennende konseptene BMW noensinne har lagd. Alltid drømt om å eie en Z3 Coupe.

Må innrømme at jeg ble litt overraska over at du ikke rev i 3,2n du som er skikkelig banekjøringsmann. Du har jo åpenlyst slaktet 2,8 motoren.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...