S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Det er bare tull - de fungerer helt topp til vanlig bruk. Selv råere klosser fungerer helt greit til daglig, så lenge man kan leve med støy og støv..Og; gult er kult! Der røyk den. Bremsestøv er uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Det er bare tull - de fungerer helt topp til vanlig bruk. Selv råere klosser fungerer helt greit til daglig, så lenge man kan leve med støy og støv..Rene race-klosser som trenger varme er derimot kanskje ikke helt greia til vanlig, men yellowstuff er laaangt unna det. Og; gult er kult! JAAA! GULT ER KULT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Du kjører jo med yellowstuff... va tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Yellow fungerer uten problemer. Bare å handle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Vaske, vaske vaske.. Simen tar motorvask. Det skinner, så ekkelt! Hm, dette er ikke ofte man ser på min bil.. Ozonering eller hva det kalles. Lukter noe sitrusopplegg i bilen nå. Og her er nye looken. 18" bak og 17" foran. Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hvorfor har du forsjellig " og felg typer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Når du ser denne i bakspeilet kan du bare slippe den forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Hvorfor har du forsjellig " og felg typer? Hot-Rod-Looken er da kul den? Neh... har de andre dekka liggende i jobb-bilen slik at det skal bli lettere å få lagt om i arbeidstida.. Slippe forbi en E30? Morsom du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Vi får se da, jeg har jo også en z3coupe som jeg tar med. Forbi skal jeg, flytt deg hagenisse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hokksund flytter seg ALDRI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Vi får se da, jeg har jo også en z3coupe som jeg tar med. Forbi skal jeg, flytt deg hagenisse Z3 coupe vs Z3 coupe - den er god! Sølv Z3 coupe flytter seg aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Blir morro på vaalerbanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hvorfor har du forsjellig " og felg typer? Hot-Rod-Looken er da kul den? Neh... har de andre dekka liggende i jobb-bilen slik at det skal bli lettere å få lagt om i arbeidstida.. Sjønner. P.s (HelgeB tok par bilder av deg på G.Raceway 21 aug). Hokksund flytter seg ALDRI! he he godt jeg har tung touring så nytter lite prøve flytte på meg også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Er det nå jeg og skal være med? Jeg flytter meg hvertfall ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå