Ellingsen B. Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Etter hva jeg har hørt så må man ha bur for å kjøre i bmwccn racing serien. skal du gjøre det? Har egentlig ingen planer om det, men hvis jeg virkelig blir bitt av basillen så er det greit å ikke måtte bytte bil! Har du en nettside med tanke på info på z3 coupe? Vekt osv. Er det noen spesiellt utsyr som man må ha med? Titter litt for moroskyld på mobile nå. De fleste couper er godt utstyrt. 99% har skinn og klima. Del.el seter var standard. http://www.bmwz3coupe.com/ http://www.z3roadster.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 De fleste virker "godt" utstyrt ja. Soltak og kjørecomputer er vel det jeg har funnet av ekstrautstyr. De er oppgitt til 1280kg, men de fleste veier nok noe mer. Jeg har ingen planer om å kjøre racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Monterte et slikt Simota-filter i dag. Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Jålebukk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Har lest mye bra om Simota på e46fanatics, og vurderte det selv en stund. Hvordan ble lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Fra 5000rpm og opp låter det om en CSL ligger foran - og det er jo ikke feil! Det låter helt riktig synes jeg. Ikke mye lyd, men akkurat nok til at man smiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Hvorfor ikke kjøre racingserien, nissen?! Det høres konge ut. Moro når man får noen å konkurrere med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Fordi man må kunne kjøre bil før man kjører racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Du har da kl. B lappen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Nope, bestod aldri førerprøven, men blir jo aldri sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Det forklarer litt av hvert, ihvertfall hvorfor du kjører som ei kjerring - slik som alle som har mista lappen også gjør. Redd for å bli stoppa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Nissen: Hvor og hvor mye for filteret om jeg får spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Kjempedag på våler på fredag sammen med Corvetteklubben. Utrolig hvor mye morsommere filteret gjorde det. Herlig! Men her er det noe feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Går bilen til høyre mens du ratter mot venstre tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Nissen på vei inn i driftelomma.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå