hagenisse Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Jeg har vasket den! Ikke at det synes så godt på et iphone-bilde, men.. Brukte også 2 timer på å ligge under og rote med hvorfor eksosen aldri har hengt riktig. Viser seg at et eksosfeste har blitt snudd og ødelagt, trolig under første montering. Etter mye rot henger forhåpentligvis eksos noe riktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Greit å få dratt over litt. Vaska bilen igår men så ikke ut p.g.a polen igjen i dag så bare spylte over i dag. Håpløst om dagen ha ren bil. Morsomt at du fikk denne klar til vårmønstringa og Karlskoga . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Det ser fint ut. Titansilber er verdens kjedeligste farge, men man ser hverken riper eller små bulker og det er egentlig også helt greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Det vet jeg ingenting om, da denne er articsilber. Glenn; garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Det vet jeg ingenting om, da denne er articsilber. OK, men det kan umulig være store forskjellen på arcticsilber og titansilber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Mye mer blåskjær i arkticsilber. Titansilber er altså mye finere. Ser det godt her på bildet av min og Geir Anders sin gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Og da har man fått vært på nok et Knutstorp-treff. Øs-pøs regnvær (+ oljesøl, ga glatt ny mening) frem til lunsj, men så tørket det opp og ble fint etterpå. 85 runder totalt og en tidel kjappere enn i fjor (1.11.9) så fornøyd med dagen. Var veldig lite biler på treffet, kanskje 10-12 stykker og racebilene kjørte sammen med gatebilene. Rimelig spesielt når en GT3 RS Cup på slicks som kjører iallefall 10 sekunder raskere pr runde kommer susende forbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Masse bilder fra øs-pøs-regne-bikkjer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 jøss , nytt medlem i drifte heatet neste bmw ccn treff !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 drifting kim på nye eventyr hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Jepp, skal handle denne nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Det er vel ikke helt din stil, men så ut som du koste deg. Så på filmene, veldig synd at jeg ikke fikk blitt med. virker som en kjempe bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Joda, Kim har vist noen tendenser på G.Raceway på drifting he he. Knall tøffe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Er vel heller det at jeg ikke kan kjøre og dermed mister bakenden hele tiden når det er vått. Noen av bildene var virkelig bra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå