hagenisse Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Jepp, men ser den har en S54. Tipper det er en 2.8 med byttet motor. Forøvrig: Mye moro på vålerbanen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Noen runder fra vålerbanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Alltid moro å se filmene dine Kjørte dere ikke den nye sløyfa på dette treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Var kun gamle på lørdagen. Så var det 2+3 før lunsj på søndagen, før det ble kun gamle igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 http://vimeo.com/43857656 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Ser ut som du har takboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Få se noen fler bilder med sort tak da - vurderer å gjøre det selv på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Så det var deg på vålerbanen med corvette clubben ja fine bilder du tok, og kul bil du har! Så jeg ble parkert riimelig bra på filmen der! Har ikke noe film fra når jeg febrilsk prøvde og holde følge med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Ble dårlig med video fra det treffet gitt. Må få gjort noe med lyden på goproen, blir jo bare surr. Ellers ble den vasket i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 En runde fra Rudskogen på NSK-treffet i går. Heldig med været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Bilen er blitt fin med det rette racestuket!Har du vurdert AC Schnitzer bakrutespoileren?Den hadde sikkert vært fin for deg på banen og den ser helt dødelig ut:-)Kjørt mye også har du gjort ser jeg... Men er så rart navn du har på bakruta;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Hehe, snodig det der med bakruta ja. Var ikke jeg som satt det på! Men ja, spoileren er fin. Samme er M-speilene. Slike ting har bare ikke blitt prioritert. Enda en revetur derimot: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Revebanen ser morsom ut. Blir du å se på Rudskogen 28. juli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Satser på det ja. Kommer du? Buret mitt driver og skrur seg ut hele tiden, noe som er _litt_ irriterende. Får prøve stramme skruene frem til Schmiedmann-gutta kommer opp med en mer permanent løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Håper å få tatt en tur. I så fall er det den nye konebilen som får seg en luftetur. Ikke akkurat noen racer rett frem, men noen svinger tåler den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå