hagenisse Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Dette dukket opp på facebooksidene til Millway Motorsport i sverige i dag: Bmw Z3 2.8 på besök från Norge. På dagens schema stod: Montering av justerbart H&R Race-chassi, Millway camberplattor, cornerweight och hjulinställning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Du trenger ikke raskere bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Den er iallefall ikke raskere på gata. Herregud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Slutt på GT-bil nå altså? No more comfortracer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Var greit så lenge veiene var svenske. De markeringene på tvers i Oslofjordtunnelen var helt håpløse, og igjennom byen ble det bare teit. Gamle understellet var nok enda mer slitt enn jeg trodde, for forskjellen er enorm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Cool! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Tøft. Forholdsvis seriøs bil dette her nå. Forresten.. Tror du en person på 1.90 vil få plass/sitte godt i en Z3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Kommer ann på. Problemet i dem er hvis man er lang i ryggen. Jeg er bare 173, men jeg har MASSE plass, selv med hjelm, mens andre i samme høyde skaller i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Tøft. Forholdsvis seriøs bil dette her nå.Forresten.. Tror du en person på 1.90 vil få plass/sitte godt i en Z3? Som Kim sier vanskelig å si. Jeg "slet"en del i min coupe når jeg hadde hjelm på. Så skal det sies at jeg er ganske mye høyere en gjennomsnittet, 171 står det i passet! Problemet mitt er at jeg er mer formet som en and, Dvs korte ben og lang overkropp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Aha.. Da får jeg ta meg en tur og prøve hos en bruktbilsjappe en dag. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Blir moro å se denne i aksjon fremover Skal du på ccn-treffet på Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Litt usikker hva jeg skal på foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Hvordan er det med kompressor eller turbo i en Z3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Kompressor fungerer bra på M52 iallefall. Får ytelser omtrent som en M3 / M coupe, men med ganske mye kjipere karakteristikk. Merker egentlig lite til at det flytter seg hvis man ikke ser på speedometeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Blir ikke veldig lett "leke" bil da?? tenker at ettersom den er veldig lett og bakhjulstrekker..350 hk ca bør jo gjøre underverker men kanskje litt for mye av det gode ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå