Gå til innhold

PenguiNs BMW E38 730 IAL `95 ! / mini-Project!

Share

Anbefalte innlegg

hva står egentlig L'en for?

L'en betyr at det er en lang versjon av den vanlige 7 serien. Dvs. bedre beinplass for baksetepassasjerene fordi bakdøren er forlenget.

En meget pen bil, blir spennende å se etter du har gjort planene dine.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal si du står på PenguiN :)

Jeg kjøpte min 7 serie, ja det må da vel være over ett år siden, med mye planer slik som du. Men du har fått gjennomført mer på noen få dager og uker enn hva jeg har klart på måneder og år.

Har også satset på Apex 40mm senking og er ferdig fremme jeg også. Ble meget bra det, men er bekymret for at den kan bli for lav bak kontra fremme siden den nå ligger med jevn avstand fra hjul til hjulbue.

Har byttet en del slitedeler i understellet, hadde blant annet en knirkelyd som irriterte noe jæv... men etter en knekt ters (som var sertifisert for 8 tonn) og mye banning så er bilen igjen tight og fin uten knirkelyder.

Når det gjelder lakering så kommer jeg til å gå for hellakering Avusblå, men er usikker på om jeg skal kjøre fargen helt ned heller lakkere nedre kant grå som på de Avusblåe E34 M5, du satser som jeg forstår på samme farge helt ned.

Du har iallefall inspirert meg til å sette igang igjen og jeg har nettopp skiftet olje, oljefilter, luftfilter og kupe filtre og skal sette igang med senkng bak så fort jeg får tid... :)

Er og kommer til å bli en flott bil den 730'n din PenguiN.

Har du forresten bestilt deg list foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig kommetnarer! =) jeg synes bilen min ser bra ut kun med senk forann, er like høy forann og bak fra hjul til hjulbue, men hele bilen er jo littegranne lavere forann fordi hjulbuen forann er større en bak originalt. Vurderer å la den være senket forann og org bak. =)

list foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

List eller frontspoiler eller lignende. Synes det mangler noe foran på min ihvertfall. Synes sideskjørtene er breiere enn hva de er foran, noe som særlig vises godt når bilen ikke er lakkert helt ned. Men det er vel ikke noe problem for deg når du ikke vurderer to lakkfarger.

Bilen til faren din er forresten ganske lik min gamle 530d... :D

mcogbil020pw0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på leppe ja :( vurdere å holde bilen slik den er fargemessig nede nå, fordi så lenge man er flink å holde det sort og det ikke falmer til grått så er det faktisk ganske pent. Bilen din er nokså lik ja :) har du noe til E38 liggende ? selg det til meg! PM =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...