Toro Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 M52/B25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Robert85Mulig filteret gir god lyd, men det så ikke bra ut på en M52 motor. Du mangler forresten også dekselet over vifta. ja vet at viftedekselet er borte jeg drev å skulle bytte termostat.. så tok det bort imens... men må kjøpe nytt da det var så morkent.. jeg syns det var kult jeg smaken er vel som baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 har du noen prosjekttråd ehrnst? nææ, hva skal jeg med det? har da mer enn nok med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Dobbel post.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Robert85Mulig filteret gir god lyd, men det så ikke bra ut på en M52 motor. Du mangler forresten også dekselet over vifta. ja vet at viftedekselet er borte jeg drev å skulle bytte termostat.. så tok det bort imens... men må kjøpe nytt da det var så morkent.. jeg syns det var kult jeg smaken er vel som baken.. Du har ikke tenkt på at det kanskje har en funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Robert85Mulig filteret gir god lyd, men det så ikke bra ut på en M52 motor. Du mangler forresten også dekselet over vifta. ja vet at viftedekselet er borte jeg drev å skulle bytte termostat.. så tok det bort imens... men må kjøpe nytt da det var så morkent.. jeg syns det var kult jeg smaken er vel som baken.. Du har ikke tenkt på at det kanskje har en funksjon? ehh nei er det sant altså?? jeg tok det bort fordi jeg skulle av med radiatoren og viskosevifta for å bytte termostaten.. for jeg har ikke så små verktøy at jeg kommer til mellom vifta og termostaten jeg er ikke HEELT fjern bare nesten ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 min gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Nå ble jeg gira på å shine motorrommet når jeg kommer hjem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Mitt motorrom, gode gamle m20b25... Shot with W810i at 2007-07-16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 For guds skyld ikke bruk imageshack! Det suger og er ekstremt tregt!! Bruk Photobucket! Det funker sjitbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 beklager så meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 beklager så meget hehe det ordner seg nok! Men hadde vært så mye bedre og forumet hadde blitt mye raskere og enklere å lese om alle brukte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Ja da har jeg shina med motorvask og påføring av bumper care på plasten! Ble STRØKENT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå