Mikaelft Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 HAr du den blå justeringringen øverst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 En kompis som mente den skulle være nederst men jeg får vel se an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Hvor justerings saken skal være bak er opp til produsenten av senkesettet. Feks Bilstein har justeringa nede mens de aller fleste har den over fjæra FK har dette feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Det går ikke på ha den nede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Men sånn jeg ser du har justert bak så har du justert maks senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Det ser ut på bildet som om den er på max,men har litt å gå på bak. Er vel 3 gjenger igjen før den er på max! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Ok:) Er jeg ikke helt på bærtur så skal det monteres sånn? : Det virker som om det er ganske trangt å justere (ringen sitter jo godt på fjæra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Det er rett ja Det er ganske trangt. Først så prøvde jeg å skru den rundt uten å senke bærebrua, å da fikk jeg den nesten ikke rundt i det hele tatt! Å fjøra fulgte etter når jeg skrudde.. Så ta løs demperen å senk bærebrua, så er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Nå har jeg montert venstre bak justerer med å dra rundt fjæra, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Ja at du tok ned bærebrua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Tok ikke ned noen bærebru nei, går fint å justere uten Driver og monterer frem nå, en bolt sitter noe jæææævli fast, argh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Jaaa.. det er jo fjøra man skal skru rundt At jeg ikke skjønte det Hehe.. men da er det jo enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Vmaxx ja Siden jeg bare kjører på 16" hjul, så funker det meget bra! Ingen subbing eller noe! Tror jeg ingenting på! Jeg har forsøkt litt forskjellige høyder på Z3'en nå, og selv om ting nok er litt forskjellig med tanke på klaring foran - så må jeg rimelig høyt før subbing er totalt borte. Kjører man bare stille og rolig rundt på en helt flat vei kan den jo selvsagt være kjempelav, men vi bor Norge... Hvis ikke lakken spruter når du stuper inn i en sving på dårlig vei med 120mm senking så skal jeg spise hatten min!* *hvor får man kjøpt hatt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Tviler egentlig på at det senker 120mm! Men subber ikke på maks senk vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå