Gå til innhold

Hvilken Bmw er dette?

JoCCe
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle ikke forundre meg om det er selvpåklistret ja, og har noe med en utrolig kjent bane i Tyskland som er åpen for alle å gjøre.

Mange som har kjørt den velger å vise det ved å klistre på et kart(ring) på bakluken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :) Er sikkert bare et klistermerke da :P

Denne bilden sto oss naboen til en kjenning.. Har lyst på den hvis han skal selge, noe som jeg tror han skal gjøre nå, han har kjøpt seg en annen BMW nå så.. Mye HK. er det i denne hvis det er ekte M5?

Btw. er ikke JoCCe som skriver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvis du prøvekjører den så vil du fort skjønne om det er en M5 eller ikke, for bilen vil da gå som en dass helt til du har 4000-4500 omdreininger. Da smeller det, eller for å si det på en annen måte, da dras skinnet av pølsa :wink:

Har du 80-90 på tredje gir og trår jernet flatt , har du 160 før du rekker å si kake.

Vel, som dere sikkert skjønner nå så har jeg altså delt min erfaring med å kjøre en M5. Noe som jeg har gjort bare én gang, og det var akkurat slik jeg opplevde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er ikke noen m5`er levert med en Nurnburgring pskke da? er ikke dette kartet bakpå bagage luken viss man ha den pakken da?:)

hehe..jo stemmer! skulle til å nevne det selv...Men tror ikke det gjelder denne skjønnheten...

eneste "spesielle" med denne er lyktespoilere, M-emblem, en form for leppe under orginalfangeren, hviteblinkere, shadowline lister(evt sprayboks-line) og da ringen merke bakpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...