JoCCe Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Bakpå bilen er det kart av en blibane (husker ikke navnet på den i farten). Er dette da kansje en spesialutgave? Innvendig er det skinn seter, M ratt og girkule.. Hva er det som evt. er spesielt med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Kart? er del selvpåklistret det da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 Kart? er del selvpåklistret det da kanskje? Nei.. Ser ut som om det er der orginalt.. Men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Å ? Hmm, nei aldri vært borti hvis det er originalt. Det er vel en vanlig M5, hvis det er en M5 og ikke bare stylingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 det "kartet" er vel av Nürnbergring, har sett flere som kjører rundt med det.antar du kan få kjøpt det om du kjører på "Ringen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 nurbergring-klistremerke? (var for treg der ja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Skulle ikke forundre meg om det er selvpåklistret ja, og har noe med en utrolig kjent bane i Tyskland som er åpen for alle å gjøre. Mange som har kjørt den velger å vise det ved å klistre på et kart(ring) på bakluken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 Takker for svar Er sikkert bare et klistermerke da Denne bilden sto oss naboen til en kjenning.. Har lyst på den hvis han skal selge, noe som jeg tror han skal gjøre nå, han har kjøpt seg en annen BMW nå så.. Mye HK. er det i denne hvis det er ekte M5? Btw. er ikke JoCCe som skriver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 om det er en M5 så har den vel 315 eller 340HK alt etter om det er en 3,6l eller en 3,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Dette er nok høyst sansynlig ikke en M5 dersom han ikke har satt på mindre bremser. Så vidt jeg vet får man ikke 15" stålfelger på orginale E34 M5 bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 M5 har ikke ///M-logo i grillen, de har ///M5-logo på smal grill som her (bred grill=ingen logo). Ingen som dekaltrimmer seg nedover vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 det "kartet" er vel av Nürnbergring, har sett flere som kjører rundt med det.antar du kan få kjøpt det om du kjører på "Ringen" det er jeg 99% sikkert på at det er ja, sett flere sjøl, til og med på motorsykler... så er nok der han har vært en gang ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 og hvis du prøvekjører den så vil du fort skjønne om det er en M5 eller ikke, for bilen vil da gå som en dass helt til du har 4000-4500 omdreininger. Da smeller det, eller for å si det på en annen måte, da dras skinnet av pølsa Har du 80-90 på tredje gir og trår jernet flatt , har du 160 før du rekker å si kake. Vel, som dere sikkert skjønner nå så har jeg altså delt min erfaring med å kjøre en M5. Noe som jeg har gjort bare én gang, og det var akkurat slik jeg opplevde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 men er ikke noen m5`er levert med en Nurnburgring pskke da? er ikke dette kartet bakpå bagage luken viss man ha den pakken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 men er ikke noen m5`er levert med en Nurnburgring pskke da? er ikke dette kartet bakpå bagage luken viss man ha den pakken da? hehe..jo stemmer! skulle til å nevne det selv...Men tror ikke det gjelder denne skjønnheten... eneste "spesielle" med denne er lyktespoilere, M-emblem, en form for leppe under orginalfangeren, hviteblinkere, shadowline lister(evt sprayboks-line) og da ringen merke bakpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå