Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakpå bilen er det kart av en blibane (husker ikke navnet på den i farten). Er dette da kansje en spesialutgave? Innvendig er det skinn seter, M ratt og girkule.. Hva er det som evt. er spesielt med denne?

DSC00672.jpg

DSC00671.jpg

Skrevet

det "kartet" er vel av Nürnbergring, har sett flere som kjører rundt med det.antar du kan få kjøpt det om du kjører på "Ringen"

Skrevet

Skulle ikke forundre meg om det er selvpåklistret ja, og har noe med en utrolig kjent bane i Tyskland som er åpen for alle å gjøre.

Mange som har kjørt den velger å vise det ved å klistre på et kart(ring) på bakluken.

Skrevet

Takker for svar :) Er sikkert bare et klistermerke da :P

Denne bilden sto oss naboen til en kjenning.. Har lyst på den hvis han skal selge, noe som jeg tror han skal gjøre nå, han har kjøpt seg en annen BMW nå så.. Mye HK. er det i denne hvis det er ekte M5?

Btw. er ikke JoCCe som skriver..

Skrevet

Dette er nok høyst sansynlig ikke en M5 dersom han ikke har satt på mindre bremser. Så vidt jeg vet får man ikke 15" stålfelger på orginale E34 M5 bremser.

Skrevet
det "kartet" er vel av Nürnbergring, har sett flere som kjører rundt med det.antar du kan få kjøpt det om du kjører på "Ringen"

det er jeg 99% sikkert på at det er ja, sett flere sjøl, til og med på motorsykler... så er nok der han har vært en gang ja. :P

Skrevet

og hvis du prøvekjører den så vil du fort skjønne om det er en M5 eller ikke, for bilen vil da gå som en dass helt til du har 4000-4500 omdreininger. Da smeller det, eller for å si det på en annen måte, da dras skinnet av pølsa :wink:

Har du 80-90 på tredje gir og trår jernet flatt , har du 160 før du rekker å si kake.

Vel, som dere sikkert skjønner nå så har jeg altså delt min erfaring med å kjøre en M5. Noe som jeg har gjort bare én gang, og det var akkurat slik jeg opplevde det.

Skrevet
men er ikke noen m5`er levert med en Nurnburgring pskke da? er ikke dette kartet bakpå bagage luken viss man ha den pakken da?:)

hehe..jo stemmer! skulle til å nevne det selv...Men tror ikke det gjelder denne skjønnheten...

eneste "spesielle" med denne er lyktespoilere, M-emblem, en form for leppe under orginalfangeren, hviteblinkere, shadowline lister(evt sprayboks-line) og da ringen merke bakpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...