Gå til innhold

Hva er grei pris på 325 M-tech2?

D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min for noen lapper mindre, men som flere sier:

Sjekk hva framtidige utlegg kommer på.

Jeg hadde nettopp en service som kosta sikkert 3 lapper..

Ny scorpion eksos = 6-7 lapper

Nye bakdekk: et par lapper

Må skifte frontrute osv

Jeg har med andre ord brukt godt over det du må ut med eksta for den, bare på ting og tang som ikke var bra når den var kjøpt.

Holder med deg på den E36 vs. E30 konklusjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo en grei E36 også til 70.000... Litt mindre motor selvsagt, men likevel.

Og alt for mange E36 er produsert, og ihjelstylet.

Alt for mange er det vel ikke som er produsert, men alt for mange er ihjelstylet ja. Synes E36 skal være original eller vanlig M3 styling. Ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo en grei E36 også til 70.000... Litt mindre motor selvsagt, men likevel.

Alt for mange er det vel ikke som er produsert, men alt for mange er ihjelstylet ja. Synes E36 skal være original eller vanlig M3 styling. Ikke noe annet.

Helt enig i den påstanden der Marius2002, fins ikke for mange, men mange ødelagte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i den påstanden der Marius2002, fins ikke for mange, men mange ødelagte..

Altså nå sier jeg ikke det finnes for mange E36`er for at de er stygg eller noe, har hatt en fin selv. Men De ble produsert i et stort antall eksemplarer og forandret seg vel ikke noe særlig fra tidsrommet 1991-1998. E46 har vel blitt produsert flere av, men så er det jo facelift osv på dem og flere alternative stylinger av typen original osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger e30, og har egentlig mer sansen for de enn e36...

Men jeg sliter med å få meg selv til å betale så mye for en gammel bil liksom...

Har hatt noen e30'er og noen e36'er og har rett og slett hatt mye mer

problemer med e30'ene...

Nå skal det jo også sies at de e36'ene jeg har hatt har kostet mye mer enn e30'ene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...