Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ang seter så har det ikke mye å si hvilken motor du har. Jeg har sportstoler i delskinn i min bil og har sett MASSE 318is,320,325'er med kjipere stoler i..

Det er jo stilig lyd av sekserne, og de drar bra.

Men det er liksom ikke den der skinnet av pølsen følelsen hvis du er med.. Kommer deg ikke mye tregere rundt med en 316 :P

Har igrunn funnet ut at man skal ha ganske mye motor før man får den "oj her skjedde det noe" følelsen...

Finn deg en bil til rett pris, som du liker utseendemessig og så får du vurdere da om motoren strekker til..

Skrevet
Har igrunn funnet ut at man skal ha ganske mye motor før man får den "oj her skjedde det noe" følelsen...

Tror alt blir en vane. Når jeg kjørte 110hk diesel på 1700kg så gikk det helt greit. 318is'en gikk også helt greit. Z3'en går - surprise! - også helt greit. Heh.

Skrevet
Ang seter så har det ikke mye å si hvilken motor du har. Jeg har sportstoler i delskinn i min bil og har sett MASSE 318is,320,325'er med kjipere stoler i..

Det er jo stilig lyd av sekserne, og de drar bra.

Men det er liksom ikke den der skinnet av pølsen følelsen hvis du er med.. Kommer deg ikke mye tregere rundt med en 316 :P

Finn deg en bil til rett pris, som du liker utseendemessig og så får du vurdere da om motoren strekker til..

Jeg ville også ha prioritert selve bilen fremfor en bestemt motor. Det er viktigere å finne en E36 som er i god stand fremfor en E36 med den største motoren man kan finne. Når det er nevnt er det stor forskjell på de forskjellige motorkarakteristikkene og det beste kompromiset når det gjelder E36 er utvilsomt M52B25 motoren som man finner i E36 323i. Hvis man i tillegg kjøper en 323i som er fra 1996 eller nyere får man en E36 som både har faceliften og er bedre bygget enn tidligere modeller. Jeg hadde imidlertid alt for mange problemer med min E36 323i... selvom den var fra 1997 og kun hadde kjørt 65000 Km... :?

Skrevet
Må ikke grisekjøre slik Fredrik! Blir bare problemer da.

Hvis bare bilen kunne kjøres så... var det ikke problemer med vannpumpen, dynamoen, mellomakselen, starteren, radiatoren, bremsekaliperne, bremseskivene, bærearmene... så var det alltid problemer med noe annet... :roll:

Skrevet

Brukerfeil? :twisted:

Overraskende at en '96 skulle være så problemfylt, men du fikk vel en mandagsbil. E36 er noe herk på mange punkter, men de kan jo stort sett kjøres..

Skrevet

jeg hadde en 93 320i nå har jeg 92 318is

kan bare si jeg savner 6er *snufs*

de går omtrent likt.

men savner 6er!!

320 og 325 er som natt og dag. motorene er like da.. så går jo an å bytte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...