Gå til innhold

CrZyWiz's BMW E46 328CI

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag har jeg polert og koset meg i finværet! Prøvde Sonax sin Polish & Wax samt Sonax sin Fiberklut for å polere av med. Resultatet ble ganske bra! :)

DSC00175.jpg

Sonax Microfiberklut

DSC00174.jpg

Sonax Polish & Wax, Faktisk mer fornøyd med denne en Autoglym Super Resin Polish

DSC00173.jpg

On the move!

Resultatet!

Picture056_resize.jpg

Picture054_resize.jpg

Picture053_resize.jpg

Picture066_resize.jpg

Så måtte man jo selvfølgelig knipse litt ikveld 8)

Picture101_resize.jpg

Picture093_resize.jpg

Picture088_resize.jpg

Picture084_resize.jpg

Picture083_resize.jpg

Picture080_resize.jpg

Picture074_resize.jpg

Picture063_resize.jpg

På neste lønning blir Xenon til tåkelysene i samme fargetemp som Angeleyes bestillt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn; Ja vært oppimot 30 grader her til tider nå i snart 2 uker, så skal ikke klage på været nei! ;)

Jeg vil absolutt anbefale Sonax sin over Autoglym sin som jeg brukte på de 3 forrige bilene mine. Denne var faktisk også billigere! Anbefaler også å kjøpe Sonax sin Hardvoks som du legger på etter polishen. Da varer resultatet lenger! :)

De blinkelysene er ikke FK Nei, Står igrunn ikke så mye på de :) Men synest de kler resten av bilen jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haug: Sonax kjøpte jeg hos den lokale Meca foretningen. Ser også at Mekonomen har det her.

D.C.V: Visst det var i ettermiddag kan det nok stemme ja :) var å kjørte en solskinnstur før jeg skulle på jobb(senskift). Må bare hilse neste gang vettu ;) Men tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Xenon til tåkelysene bestillt, samt ny kamaksel sensor grunnet litt kødden en.

I helgen ble også den siste foringen i bakstillingen byttet :) så nå er det gull! Den store som står bak diffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...