|Andreas| Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Dette var en lekker E46 Coupe De Angle Eyesa er perfekte til den bilen. Noen andre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Perfekt E46 i mine øyne! Clean fra topp til tå ! Mangler bare shadowline-vinduelister så er du helt gangster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Idag har jeg polert og koset meg i finværet! Prøvde Sonax sin Polish & Wax samt Sonax sin Fiberklut for å polere av med. Resultatet ble ganske bra! Sonax Microfiberklut Sonax Polish & Wax, Faktisk mer fornøyd med denne en Autoglym Super Resin Polish On the move! Resultatet! Så måtte man jo selvfølgelig knipse litt ikveld På neste lønning blir Xenon til tåkelysene i samme fargetemp som Angeleyes bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Ser ut som du fikk et veldig bra resultat med Sonax'n, så dette er noe du anbefaler? Liker blinklysene du har på! Er det FK sine? Syns disse med sota glass er de tøffeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 mener at det er orginal blinklys gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 fin e46 coupe! Heldig som har vær for polering! ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Bjørn; Ja vært oppimot 30 grader her til tider nå i snart 2 uker, så skal ikke klage på været nei! Jeg vil absolutt anbefale Sonax sin over Autoglym sin som jeg brukte på de 3 forrige bilene mine. Denne var faktisk også billigere! Anbefaler også å kjøpe Sonax sin Hardvoks som du legger på etter polishen. Da varer resultatet lenger! De blinkelysene er ikke FK Nei, Står igrunn ikke så mye på de Men synest de kler resten av bilen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Sier bare 1 ting... Den bilen der vart jeg forelska i :) ...... Har lagt den til som bakgrunn på mobilen min Meeeeeeget fin bil .... Få shadow lister rundt vinduene så er den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Som de andre sier her: Helt rå bil. Starter ferie på mandag, og har planer om å fikse et å annet på bilen min selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Hvor får du kjøpt disse Sonax produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Tror jeg møtte deg over Fagerfjell i dag Må bare si at den bilen jeg så var nydelig å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Haug: Sonax kjøpte jeg hos den lokale Meca foretningen. Ser også at Mekonomen har det her. D.C.V: Visst det var i ettermiddag kan det nok stemme ja var å kjørte en solskinnstur før jeg skulle på jobb(senskift). Må bare hilse neste gang vettu Men tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Da var Xenon til tåkelysene bestillt, samt ny kamaksel sensor grunnet litt kødden en. I helgen ble også den siste foringen i bakstillingen byttet så nå er det gull! Den store som står bak diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Nydli bil:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Dette er absolutt en bil jeg kunne tenkt meg Tror jeg så deg på Rossvoll på søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå