Oderschvank Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 haha, finn ut hvem som eier/eide katten, å få de til å betale skadene. Burde ikke vært lov å la katter sprige rundt fritt, burde vært båndtvang på katter også
Arax Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Tenk på hvor kjedelig det er var for katten i den så at du kom til og treffe den? kjør mer forsiktig så ikke flere unødvendig dyreliv går tapt! Det er av og til sånn med dyr at de ikke tenker som oss, faktisk hele tiden.. De har ikke den evnen til og lese trafikken og dermed vil det av og til oppstå situasjoner vi mennesker ikke kan kontrollere og dermed vil dyret bli kjørt ned. Jeg har selv kjørt over en katt, rakk ikke trykke in bremsen pga katten kom i en helvetes fart ut av en hekk, gikk ut og kikket etter den men fant den ikke i grøften eller på veien..
JAL_535i Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 er selvfølgelig synd når slikt skjer, men jeg kommer heller ikke til å ta farlig unnamnøver hvis og når jeg kommer i en slik situasjon. Forsikring dekker ikke at du kjører bilen i grøfta fordi du skulle redde en stakkars katt..
maurtin Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 har selv kjørt på en katt, ikke gøy. heldigvis gikk det bra med katten;) hadde ca 50km/t når jeg traff. det var forresten min egen katt. greit nok å ikke like katter, men enkelte er sadistiske. selv liker jeg ikke hunder...
325icab_88 Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Blir irritert når jeg leser om enkeltes holdning til katter! de er faktisk levende vesner som det blir sagt! Har katt sjøl som jeg er såpass glad i at han har blitt operert for 6k Skal skaffe meg flere slik at de kan gå rundt å pisse på bilene og blomstene deres!
Dirty Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Blir irritert når jeg leser om enkeltes holdning til katter! de er faktisk levende vesner som det blir sagt! Har katt sjøl som jeg er såpass glad i at han har blitt operert for 6k Skal skaffe meg flere slik at de kan gå rundt å pisse på bilene og blomstene deres! greit for deg da men setter du kattene med vilje på min bil! så henter jeg hagla
Azeton Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Katten løp ut i veien foran bilen, den er sikkert død og kan ikke repareres, lev med det folkens. Dere som er så glad i katter kan komme til meg så skal dere få med dere et 10-talls drittkatter som pisser ned hus, heim og biler til alle i nabolaget. Ja, alle har forskjellig syn.. Det er som enkelte mennesker også hadde fortjene og blitt påkjørt! de lager da dessverre litt større skader. kanskje vi skulle lagd asyl mottak for katter som mennesker? For de som pisser på andres eiendom!
Azeton Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 haha, finn ut hvem som eier/eide katten, å få de til å betale skadene.Burde ikke vært lov å la katter sprige rundt fritt, burde vært båndtvang på katter også Hva heter du? skal be politiet lage båndtvang på deg
ehrnst Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Du får nok kjøpt festene dine på GS OT: Jeg kjørte på en bikkje en gang, de var nok like glad i den bikkja som eieren av katten her. Selv om jeg synes det var litt vel værre å se en 10-åring grine fordi jeg måtte knerte bikkja hennes med en betongkloss. HUFF
Azeton Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Du får nok kjøpt festene dine på GS OT: Jeg kjørte på en bikkje en gang, de var nok like glad i den bikkja som eieren av katten her. Selv om jeg synes det var litt vel værre å se en 10-åring grine fordi jeg måtte knerte bikkja hennes med en betongkloss. HUFF Gale menneske..! Når de først er påkjørt og ligger hardt skadd. er det som regel best og ta livet av de. noe man egentlig burde gjøre med mennesker i trafikk ulykker også da eller?
Glenno Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Blir irritert når jeg leser om enkeltes holdning til katter! de er faktisk levende vesner som det blir sagt! Har katt sjøl som jeg er såpass glad i at han har blitt operert for 6k Skal skaffe meg flere slik at de kan gå rundt å pisse på bilene og blomstene deres! Å jeg blir grådig irritert over holdinger av sist nevnte i ditt innlegg. Katter er fine dyr det, men eierer av dyr har et ansvar ovenfor sitt dyr også. Tenker da på når de utsetter andre for ubehageligheter bare fordi eieren har sine ønsker. Verden er til for alle, ikke kun enkelt personer. Selvfølgelig var som situasjonen til trådstarter en trist hendelse både for katt, eier av bil og katte eier.
Tweety bimma Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Det får da vær måte på. Folk flest kjører ikke på en katt hvis det kan unngåes, selv om man ikke skader seg selv, skader man bilen. Men jeg tar ivertfall ikke farlige unnamanøvre for en katt. Her er skaden gjort, og jeg tror ikke trådstarter hadde lyst til å få den katten i fronten. Men nå har skaden skjedd, katten er død, mens bilen kan reddes. Dra tilbake på dyrevernsmøtene dine og la trådstarter på svar på spørsmålene sine. Nei det haddde han nok ikke,men poenget mitt var at holdninga ovenfor et levende vesen burde utrykkes anderledes når man skriver blandt så mange forskjellige folk!! I forhold til å dra tilbake på dyrevernmøtene mine...vel har hvis en trenger det for å lære litt burde du flytta inn i lokalene der slikt blir holdt! men er greit å har vett til å passe litt på hva en sier rundt folk en ikke kjenner,DET burde du være tenke på neste gang du vurderer å legge ut en kommentar
Gunnar Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 har selv kjørt på en katt, ikke gøy. heldigvis gikk det bra med katten;) hadde ca 50km/t når jeg traff.det var forresten min egen katt. greit nok å ikke like katter, men enkelte er sadistiske. selv liker jeg ikke hunder... Til forskjell går 99% av bikkjer i bånd, mens 0.001% av kattene går i bånd. Bikkjer flytter heller ikke inn på andres eiendom eller legger seg på panseret og taket på biler.
ropa Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Er vel heller ikke den som tar en skarp unnamanøver i grøfta for en katt,grevling,mus,ekorn og sånne andre småe dyr, men jeg bremser for absolutt alt som beveger seg i veibanen (ren mennesklig reflex) Klart noen ganger er det et faktum at det kan si pang, om det kommer brått på. Men står skogens konge plutselig i veibanen, kjører jeg heller i grøfta om terrenget tillater det. Synd du kjørte på katta og fikk bilen din rippet opp, ingenting å gjøre med det. Er heller ingen katte elsker selv, men håper ikke at alle katter skal daue av den grunn. Har kjørt på min egen hund en gang, som jeg dessverre måtte avlive 1uke etterpå, skal si at det ikke er noe særlig det. Tenk vis det nettopp var DIN katt som ble påkjørt, klart du sikkert hadde vært glad i den og blitt lei deg. Men skjønner at det er mange som missliker katter her sterkt. (og eieren lurer sikkert på hvor katta er blitt av) Håper ikke noe av det jeg skrev er støtende for noen, er min mening og man må da ha litt medfølelse for dyr i den her verden. Hilsen IKKE kattelsker.
Kjennern Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Kjørte på en spurv engang, var ganske nedfor en ukes tid........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå