Gå til innhold

kjørte på katt med e61'en=/

Sollitoo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenk på hvor kjedelig det er var for katten i den så at du kom til og treffe den? kjør mer forsiktig så ikke flere unødvendig dyreliv går tapt!

:crazy: er du en av de som hiver seg i fjellveggen etc vis det kommer et dyr ut i veien! såfall grazy man , grazy man :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. har en 2005 modell 525 tds..

går bra, og da gikk det en katt...

dette er en m-tech, og katta traff den høyre sprederen, og knakk feste til den, og noen stygge riper!!

hvor får jeg kjøpt det feste, eventuelt pris?

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=53185

Denne har dere sikkert lest i morotråden. Når jeg leser innleggene, med unntak av ett, i denne tråden, så er ovenstående plutselig ikke så morsom lenger. Holdningene som tyter ut fra flere her, vitner om grov overfladiskhet og umodenhet . Spar oss for denslags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten løp ut i veien foran bilen, den er sikkert død og kan ikke repareres, lev med det folkens. Dere som er så glad i katter kan komme til meg så skal dere få med dere et 10-talls drittkatter som pisser ned hus, heim og biler til alle i nabolaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp er alt for mye katter rundt om, her er det sikkert en 10-15 stykker + de 2 vi har, plutselig en dag fikk vi en kattunge på besøk og siden har den vært her, får håpe eieren dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er gratis

En ting er å ikke hive seg i fjellveggen hvis det kommer et dyr i veien og en annen ting er å styre unna (eventuet i grøfta).. Er levende vesner folkens :!:

Kjipt med spredern osv men det KAN kjøpes nytt og fangern kan lakkes.... Katta derimot er DØD

Det får da vær måte på. Folk flest kjører ikke på en katt hvis det kan unngåes, selv om man ikke skader seg selv, skader man bilen.

Men jeg tar ivertfall ikke farlige unnamanøvre for en katt.

Her er skaden gjort, og jeg tror ikke trådstarter hadde lyst til å få den katten i fronten. Men nå har skaden skjedd, katten er død, mens bilen kan reddes. Dra tilbake på dyrevernsmøtene dine og la trådstarter på svar på spørsmålene sine.

free%20cat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...