Sollitoo Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hei.. har en 2005 modell 525 tds.. går bra, og da gikk det en katt... dette er en m-tech, og katta traff den høyre sprederen, og knakk feste til den, og noen stygge riper!! hvor får jeg kjøpt det feste, eventuelt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 uff, sånt er fryktelig kjedelig. Men hør med ditt lokale bmw delelager, gs bildeler eller scmiedmann eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Tenk på hvor kjedelig det er var for katten i den så at du kom til og treffe den? kjør mer forsiktig så ikke flere unødvendig dyreliv går tapt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Tenk på hvor kjedelig det er var for katten i den så at du kom til og treffe den? kjør mer forsiktig så ikke flere unødvendig dyreliv går tapt! er du en av de som hiver seg i fjellveggen etc vis det kommer et dyr ut i veien! såfall grazy man , grazy man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Katter er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Det er ekkelt med kattegørr på bilen, så alle katteeiere skulle ha betalt en vaskeavgift til oss bileiere... Vi har jo endel avgifter her i landet så en til er vel ikke så nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Katter er gratis En ting er å ikke hive seg i fjellveggen hvis det kommer et dyr i veien og en annen ting er å styre unna (eventuet i grøfta).. Er levende vesner folkens Kjipt med spredern osv men det KAN kjøpes nytt og fangern kan lakkes.... Katta derimot er DØD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Kanskje vi her inne på Bimmers skal gå sammen å gi en slant til katteeier?! Eller kanskje samles for gravøl!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Tweety Bimma: Skjønte det ble å komme en kommentar på innlegget mitt Skwalley: Jeg gir heller en slant til bileier =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 stakars katt!! eier du ikke samvittighet??? får bare håpe det var en snill katt og at den havnet i dyrehimmelen neida,men har de ikke dette på koed? er vel litt for nytt kanskje? katter er skumle dyr.. de løper over veien når du minst trenger det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hei.. har en 2005 modell 525 tds..går bra, og da gikk det en katt... dette er en m-tech, og katta traff den høyre sprederen, og knakk feste til den, og noen stygge riper!! hvor får jeg kjøpt det feste, eventuelt pris? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=53185 Denne har dere sikkert lest i morotråden. Når jeg leser innleggene, med unntak av ett, i denne tråden, så er ovenstående plutselig ikke så morsom lenger. Holdningene som tyter ut fra flere her, vitner om grov overfladiskhet og umodenhet . Spar oss for denslags! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Katten løp ut i veien foran bilen, den er sikkert død og kan ikke repareres, lev med det folkens. Dere som er så glad i katter kan komme til meg så skal dere få med dere et 10-talls drittkatter som pisser ned hus, heim og biler til alle i nabolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 jepp. som gunnar sier. katter er noe herk. pisser i blomsterbed og garasjer.... irriterer meg at jeg ikke får tak i den katta som går på bilen min hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Jepp er alt for mye katter rundt om, her er det sikkert en 10-15 stykker + de 2 vi har, plutselig en dag fikk vi en kattunge på besøk og siden har den vært her, får håpe eieren dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Katter er gratis En ting er å ikke hive seg i fjellveggen hvis det kommer et dyr i veien og en annen ting er å styre unna (eventuet i grøfta).. Er levende vesner folkens Kjipt med spredern osv men det KAN kjøpes nytt og fangern kan lakkes.... Katta derimot er DØD Det får da vær måte på. Folk flest kjører ikke på en katt hvis det kan unngåes, selv om man ikke skader seg selv, skader man bilen. Men jeg tar ivertfall ikke farlige unnamanøvre for en katt. Her er skaden gjort, og jeg tror ikke trådstarter hadde lyst til å få den katten i fronten. Men nå har skaden skjedd, katten er død, mens bilen kan reddes. Dra tilbake på dyrevernsmøtene dine og la trådstarter på svar på spørsmålene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå