Ron Jeremy Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Hahaha så vist jeg ser en e90 frese rundt etter måker så veit jeg hvem det er Er en klynge med 17måker her oppe på stridsklev som samler seg vær natt/morgen, vist du tar skikkelig rennafart tror jeg du kan få med ganske mange i slengen Hehe, da er det meg ja. Stridsklev sier du, i'll be there. Er det mulig å notere måke ansamlinger på GPS'en, på samme måe som man kan notere seg fartsbokser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 uten katter hadde det vært fryktelig masse mus! nei... man kan ikke pule sånne mus. katter er bra! rev i fangeren er ikke så bra. resultatet ble sprekk i fanger knekt feste til spreder og noe forferdelig illeluktende gørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Hei Det beste er å ta med katta til en dyrlege. De fleste ansvarsfulle dyreeiere har nåtildags chip-merket kattene sine, noe som gjør at dyrlegen kan varsle eieren. Det er veldig greit å faktisk ta litt ansvar istedet for bare å stikke av... Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå