Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Prøvde på det samme og jeg fikk et brev fra politimesteren i Troms der de avslo min henvendelse.. Det er nyttesløst, men det skader selfølgelig ikke å prøve ;)

Dette var høsten 2003 for min del..

Skrevet
Men blir 316 neste gang for da er det umulig og bryte grensa!

:roll: Bryter samtlige fartsgrenser i Norge x2 med en 316i også!

Så du får 200km/t på den ? :P

¨

Oppgitt topphastighet på over 200 ja.

OT. Bare heng ut 316. Gjør meg ingenting, men vær huoristisk, seriøs eller ironisk. Idiotisk slår bare tilbake på budbringeren.

Skrevet
Alt for mange 60-soner i norge.

Det er jeg helt enig i :? . Vei myndigheter bør se og lære av f.eks Sverige!

I disse CO2-hysteri tider:

Tenk hvor mye mer co2 og andre skadelige utslipp man får pga. dårlige veier og lav/ ujevn fart..

(Oh, shit, glemte vist at jeg er en vanlig borger, har ikke noe jeg skulle ha sagt... :roll: )

Men til temaet..

Jeg synes det er dumt at folk kjører for fort, men det gjør jeg ofte selv også, hender man ligger 10 km/t over grensa, man må da følge trafikken også, og den går som regel litt fortere enn hva som er tiltenkt av myndighetene..

Hender at man noen ganger virkelig vil få ut sota av motoren, men får en litt dårlig følelse etterpå..

- Tenk om jeg hadde kjørt av veien, kræsjet, ødelagt bilen, Drept noen!.. eller kanskje bare mistet lappen...

Da hadde jeg helst ofret lappen!

Særlig etter ulykker, hvor kjenstfolk er involvert, blir man mye roligere til sinns, når man sitter bak rattet etterpå..

Synes det er litt trist for din del, da du sikkert har drømt om M3'en lenge, og alle vet at det skal søren ikke mye til før man er langt over fartsgrensa, om man ikke ser på speedometeret ved jevne mellomrom..

Skrevet
Kjøp mopedbil :-) Går ikke fort den ;-) slipper du ihvertfall fartsbot.

Kun jo valgt foreslå å nevne Isetta istenfor da. Er iallfall innen bmw familien he he :lol:

Skrevet
Kjøp mopedbil :-) Går ikke fort den ;-) slipper du ihvertfall fartsbot.

Kun jo valgt foreslå å nevne Isetta istenfor da. Er iallfall innen bmw familien he he :lol:

Hah, jeg tenkte faktisk på det ;-) Men jeg vet ikke farten på den, så jeg visket ut å skrev mopedbil istedet.

Skrevet
No sympati.

Viser bare at du ikke respekterer reglene.

Nesten 90 i en 60 sone -> Helt passende straff.

faen meg det dummeste jeg har hørt.. hadde du sett den veien han ble tatt på så hadde du skjønnt det ass.. ny snorrett vei-- hadde du ikke kjørt 316 så hadde du vist hvor jævlig fort gjort det er å kommer opp i 86!

Skrevet

Ville heller ha kjørt av og skada meg SELV, eller og miste lappen. MEN og skade andre for din dumhet er det værste som kunne ha skjedd. Det er jeg så absolutt enig i.

Skrevet

Og beklager viss jeg har sagt noe jeg ikke burde si i denne tråden, Vi er alle en stor bmw familie. Ingen burde føle seg uthengt!

Skrevet

tenk seg en snorrett veg, med jorde på begge sider og 1 km til nærmeste sving. det er vel ikke mange inne på dette forumet som tråkker en del ekstra på gassen her, i hvert fall av og til? har selv kjørt på et slikt sted minst to ganger om dagen i nesten 1 år, og kan med hånda på hjerte si at jeg fint kunne blitt tatt i 130 km\t på strekningen noen ganger.

dette skjer selvfølgelig bare når veien er klar og jeg er alene i bilen, gambler ikke med andres liv, uansett om de er kjenninger eller ikke. mitt eget liv derimot er jeg selv herre over, og om noe skulle skje er det ekstremt liten sannsynlighet for at andre enn meg blir skadet eller drept. sitter ikke her og sier at jeg er en selvmordskandidat, men at jeg i ny og ne velger å ta en kalkulert risiko, for min egen del. hva er vitsen med å alltid være flink gutt og leve etter reglene? liver er for kort til at man kan spare på det, jeg har ikke hørt om noen som har overlevd enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...