Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vidt jeg vet ligger det ingen BMW-snacks-butikk i Svinesund området, men TV Boden inne på shopping området har en liten bilavdeling hvor det er noe plastikk til BMW, Audi og noe universalt. Det er også en typisk TV Boden butikk på Nordby senteret (litt lenger bort en Svinesund) hvor dem har alt fra PlasmaTV'er til bildeler. De har så vidt jeg vet et litt bedre utvalg enn det TV Boden og du har tilgang til å gå online inne i butikken for å se sortimentet deres der. Der har de faktisk deler helt fra gamle E30'er til nye E60'er..

Skrevet

GMJ på Nordbysenteret selger bildeler fra realcar. Har selv kjøpt div sparcodeler derfra. Nærmeste BMW-forhandler ligger i Uddevalla og heter Rutgersson Bil AB. GMJ har ikke så mye på lager. Det meste er bestillingsvarer.

Skrevet

sko hatt meg nye demperar så eg hadde jo tenkt eg sko jørr meg eg harrykupp å kjøpa dei der ;) men viss de ikkje e nåken sånne sjapper i nærheten der så får eg vel heller bestilla på nette 8)

Skrevet
sko hatt meg nye demperar så eg hadde jo tenkt eg sko jørr meg eg harrykupp å kjøpa dei der ;) men viss de ikkje e nåken sånne sjapper i nærheten der så får eg vel heller bestilla på nette 8)

det er kortere til london enn med fly, er det ikke? i porsgrunn er det jo en bmw sjappe... det er lo halve veien til svinesund... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...