mort Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Skal på harrytur neste veka ( ) og lurer på om nåken vett om sjapper som kan selga billige bmw deler og stasj der?
Hans Thomas Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Skal på harrytur neste veka ( ) og lurer på om nåken vett om sjapper som kan selga billige bmw deler og stasj der? Jeg har hvertfall ikke lagt merke til noen?
Saltkjelen Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Så vidt jeg vet ligger det ingen BMW-snacks-butikk i Svinesund området, men TV Boden inne på shopping området har en liten bilavdeling hvor det er noe plastikk til BMW, Audi og noe universalt. Det er også en typisk TV Boden butikk på Nordby senteret (litt lenger bort en Svinesund) hvor dem har alt fra PlasmaTV'er til bildeler. De har så vidt jeg vet et litt bedre utvalg enn det TV Boden og du har tilgang til å gå online inne i butikken for å se sortimentet deres der. Der har de faktisk deler helt fra gamle E30'er til nye E60'er..
R Andersen Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 GMJ på Nordbysenteret selger bildeler fra realcar. Har selv kjøpt div sparcodeler derfra. Nærmeste BMW-forhandler ligger i Uddevalla og heter Rutgersson Bil AB. GMJ har ikke så mye på lager. Det meste er bestillingsvarer.
mort Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Skrevet Juni 30, 2007 sko hatt meg nye demperar så eg hadde jo tenkt eg sko jørr meg eg harrykupp å kjøpa dei der men viss de ikkje e nåken sånne sjapper i nærheten der så får eg vel heller bestilla på nette
Saltkjelen Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Inne, i andre etasje og innerst til venstre om jeg husker riktig.
R Andersen Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Det heter forøvrig BRL www.brl.se Nordby-senteret er ikke så stort att du ikke finner det.. Du kan jo også sjekke www.realcar.se for hva de kan skaffe av ting og tang.
TB328i Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 sko hatt meg nye demperar så eg hadde jo tenkt eg sko jørr meg eg harrykupp å kjøpa dei der men viss de ikkje e nåken sånne sjapper i nærheten der så får eg vel heller bestilla på nette det er kortere til london enn med fly, er det ikke? i porsgrunn er det jo en bmw sjappe... det er lo halve veien til svinesund...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå