ruberhai Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Grattis, ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Fet bil! Behold baklyktene ja, de er fine. Selv ville jeg hatt den grå nederst, og det brun aktige belegget på motorern kan med fordel fjernes. Ellers så den strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Fet bil! Behold baklyktene ja, de er fine. Selv ville jeg hatt den grå nederst, og det brun aktige belegget på motorern kan med fordel fjernes. Ellers så den strøken ut. er enig angående motoren, syntes det belegget var ganske stygt! skal se hva jeg får gjort med det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Velkommen hit, og gratulerer med pen M5 med nydelig farge . Men de baklyktene er ikke pene på E34, men smaken er som.... . Pass også på og IKKE kjøp de in.pro Angel Eyes lyktene, de med 4 pærer i hver ring. Utrolig dårlig lys i ringer, og gjennomgående dårlig kvalitet på de lyktene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Velkommen hit, og gratulerer med pen M5 med nydelig farge .Men de baklyktene er ikke pene på E34, men smaken er som.... . Pass også på og IKKE kjøp de in.pro Angel Eyes lyktene, de med 4 pærer i hver ring. Utrolig dårlig lys i ringer, og gjennomgående dårlig kvalitet på de lyktene . takker! synes også fargen er veldig fin:-) takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Gi motorommet en overhaling. Så nesten litt sliten ut. Baklyktene kan godt skiftes ut. Ellers skal det ikke gjøres noe med en M5, selv om den ikke er ekte. Fin bil, og kjør forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Grattis! Få bort de grusomme baklyktene og all den brune guffen på motoren, så er du godt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Noen som har noen tips til å fjerne det brune guffe? Har det på min og, tror det er noe voks som mange Tyskere tydeligt vis har brukt (ser det ofte på ebay.de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Pass også på og IKKE kjøp de in.pro Angel Eyes lyktene, de med 4 pærer i hver ring. Utrolig dårlig lys i ringer, og gjennomgående dårlig kvalitet på de lyktene . word! sliter med det samme selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Jammen ikke verst å ha en M5 som sin første BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Nice bil! Denne må vi få se mer av.. Dog, skaff deg nye baklykter (man kan jo se dem fra månen) og nytt kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Gratulerer med fet bil i nydelig farge!! er litt svak for lilla biler Men hvem som vill sette klarglass tåkelys og angeleyes på en m5 eller e34 i det hele tatt? koko.... OZ Futura er kult på e34 samt litt mer senk.. Skal du bytte lykter skal det være sorte De-lykter, og så må du lakkere/fjerne kromringene rundt lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 grombørse detta mye delte meninger angående lykter å sånn ser jeg hadde bilen vert min så hadde den aldri fått angeleyes, men kanskje sorte de lykter. og baklyktene hadde nok blitt byttet til orginale med hvit blink øverst. også hadde den nok fått et orginalt tre eiket bmw ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 grattis med supergrom bmw. Jeg ville byttet tilbake til orginale lamper bak og ellers hatt den 100% lik en orginal M5. Noen 18" M5 felger fra 94/95modellen hadde også gjort seg sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Syns igrunn en m5 uten sølv-stripa nederst rundtom virker litt naken? Blir liksom noe som mangler hvis du skjønner:) Ville nok gått for å lakke nederste del og fått noen mørk-tonede DE-lykter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå