Superbeetle Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Er det noen herfra som har tenkt seg på gatebil neste helg? Hadde vært artig å treffe noen fra forumet, når en først kommer seg ut av bergen. Evt noen fra bergen som skal kjøre sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Jeg skal være der fra torsdag til søndag! Partycampen! Hadde jo vært kult å møtt noen andre bimmershuer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg tar muligens turen for å se om gamle-bilen er å farter utpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg kjører torsdagsmorgen fra moi i min gule e30:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Kan ikke gå glipp av gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg skal på gatebil vettu... Torsdag til søndag.... Får bare håpe det blir bra vær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Blir evig bra<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg skal og ! reiser på tirsdag vi skal ha noen dager i sverige først så på gatebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Stikker innom hvis jeg er hjemme den helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwar325 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jepp! Kjører ifra tromsø! Vi er vel ca.10 stk som kjører ilag nedover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jepp! Kjører ifra tromsø! Vi er vel ca.10 stk som kjører ilag nedover! LAAAAAAAANGT.. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Skal kanskje en tur bort en dag. Hvilken dag er å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 får ta turen jeg også=) får man kjøpt billetter i luken eller må man forhånds bestilles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg skal i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg lurte på å ta en tur.. men det blir d med Sierraen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå