Gå til innhold

Rudskogen neste uke!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og en gjeng drar nedover på torsdag.

Men må jeg ha forhåndsbestilt billett om jeg skal ha bil og telt inn på området? Og regner med det går an å kjøpe festivalbillett (fre-søn, hele døgnet) ved porten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en gjeng drar nedover på torsdag.

Men må jeg ha forhåndsbestilt billett om jeg skal ha bil og telt inn på området? Og regner med det går an å kjøpe festivalbillett (fre-søn, hele døgnet) ved porten?

Det lurer jeg også på!

Noen som har vært der før som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff skal jeg opp, er en hel gjeng som kjører opp i fra stavanger. blir go gang det.

var der oppe i fjor og da var det bare å betale når vi kom, kom sent på kvelden ein gang hehe men endte med at vi såv utfor en bo-hus butikk forde vi hadde glemt å tatt ut penger så husk på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som kjører på torsdagen som er fra bergen eller noe i den duren, så kjører "gatebil" miljøet ifra haugesund på torsdagen klokka 13:00 fra shell i karmsundsgata :) heng dere på :) Men er det noen trix for og ikke ødlegge stylinga på kampen ell? Har hørt at det er ganske dårlig forhold på campingene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er sikkert at det ikke går an å komme i porten og få svaret "nei her er det fullt?" hehe...

Vi kjører nok 2 i min bil på torsdagen, og skal møte en del andre fra bergen der borte.. Artig om vi treffer noen på veien. Regner med å reise ca 1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom på fredagen i fjor med telt!! da var det såvidt han slapp oss inn på campen! fikk plass til teltet i et lite skjevt hjørne tilslutt!

tenker nok at jeg tar en dagstur opp denna gangen! i værste tilfelle lørdag til søndag! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...