MartinE39 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg skal.. Blir en hel gjeng fra Askøy, Bergen og Åsane;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg og en gjeng drar nedover på torsdag. Men må jeg ha forhåndsbestilt billett om jeg skal ha bil og telt inn på området? Og regner med det går an å kjøpe festivalbillett (fre-søn, hele døgnet) ved porten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 skal til rudskogen ja reiser fra bergen torsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg og en gjeng drar nedover på torsdag.Men må jeg ha forhåndsbestilt billett om jeg skal ha bil og telt inn på området? Og regner med det går an å kjøpe festivalbillett (fre-søn, hele døgnet) ved porten? Det lurer jeg også på! Noen som har vært der før som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Og gjerne hva prisen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 her finnes priser og info;) http://www.gatebil.no/index.php?id=1351&pageid=261 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 betal når dere kommer ned! ikke noe stress det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 vi skal dit:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg har bestilt biletter men kommer de i posten eller hva skjer ? er leeeenge siden jeg bestilte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 seff skal jeg opp, er en hel gjeng som kjører opp i fra stavanger. blir go gang det. var der oppe i fjor og da var det bare å betale når vi kom, kom sent på kvelden ein gang hehe men endte med at vi såv utfor en bo-hus butikk forde vi hadde glemt å tatt ut penger så husk på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Skal desverre til andre kanten av landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 For dere som kjører på torsdagen som er fra bergen eller noe i den duren, så kjører "gatebil" miljøet ifra haugesund på torsdagen klokka 13:00 fra shell i karmsundsgata heng dere på Men er det noen trix for og ikke ødlegge stylinga på kampen ell? Har hørt at det er ganske dårlig forhold på campingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg skal bortover... blir nok en liten gjeng herifra også Kjører nok enten torsdagskveld eller fredagsmorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Og det er sikkert at det ikke går an å komme i porten og få svaret "nei her er det fullt?" hehe... Vi kjører nok 2 i min bil på torsdagen, og skal møte en del andre fra bergen der borte.. Artig om vi treffer noen på veien. Regner med å reise ca 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg kom på fredagen i fjor med telt!! da var det såvidt han slapp oss inn på campen! fikk plass til teltet i et lite skjevt hjørne tilslutt! tenker nok at jeg tar en dagstur opp denna gangen! i værste tilfelle lørdag til søndag! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå