Gå til innhold

Rudskogen neste uke!!

Share

Anbefalte innlegg

Jepp! Kjører ifra tromsø! :lol: Vi er vel ca.10 stk som kjører ilag nedover! :)

LAAAAAAAANGT.. :)..

So what? Er jo verdt alle milene uansett :D

Det er bare å ta det rolig den veien. Mista lappen på den strekningen sørfra i fjor sommer. Det er ei 60 sone når du kommer ned fra Saltfjellet nordfra som ikke er lett å forstå seg på. det er en avkjørsel på en 3 km lang strekning. ved en campingplass sånn inni skauen ett sted. ville bare informere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For dere som kjører på torsdagen som er fra bergen eller noe i den duren, så kjører "gatebil" miljøet ifra haugesund på torsdagen klokka 13:00 fra shell i karmsundsgata :) heng dere på :) Men er det noen trix for og ikke ødlegge stylinga på kampen ell? Har hørt at det er ganske dårlig forhold på campingene :P

Gatebil burde heller bli annonsert som "traktortreff" for det er nettopp det man burde ha for å komme seg dit man skal stå på campen. Det er heeelt forferdelige forhold for en gatebil. Vi stod vel mer eller mindre for pløying av åkern vi skulle stå på. Jeg har en bakkeklaring foran på ca 70mm, bak er min betraktlig høyere. Så det gikk vel egentlig greit med tanke på styling, alt hang fortsatt fast. Men så kom jeg uheldigvis over et parti med stein/grus midt utpå åkern. Dette var sevlfølgelig umulig å se pga. 70cm høyt gress :shock: Endte opp med totalt oppriping under fangeren, som var nylakkert.. :( Første dagen er det alltid rimelig høyt og stivt, men det blir fort trakket ned. Men jeg syns det er rart de ikke prepparer litt bedre..

ANNGÅENDE STYLING:

Er du av de som kommer på Torsdag, evt tidlig Torsdag. Kan dette ver nyttig:

Har du meget lav bakfanger er det gunstig å vurdere låsbare hurtigkoblinger, eller øve på å ta den av litt kjapt. Så kan du ta den av rett før du skal kjøre ned på campen, sånn du slipper å dra den av nede på åkern.

Jeg så f.eks. en Honda CRX som var blosenka, bakfangern klarerte vel ikke med mer enn 70-80mm. Der gikk dama bak og holdt øye med fangern mens typen kjørte. Litt nedpå åkern så løsner fangern på ene siden, dama stopper opp, flyttter hendene opp til fjeset og setter en sånn "skriik"-mine. Av sjokk advarer hun ikke typen og han kjører videre til hele fangern bare spretter av! Den fikk brister og ble helt ødelagt, det er kjipt det, idet man skal parkere på første dagen på Gatebil liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

restify, har du en slik type bil er det ikke verre enn å betale en ekstra hundrelapp eller hva det nå er for å parkere på utstillingen. Det gjorde vi med Minien i fjor. Der er det fint, både på gokarten og grusplassen rett ved gokarten.

Ellers skjønner jeg jo at Land Roveren hadde vært det beste valget om jeg skulle hatt bil på campingen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

restify, har du en slik type bil er det ikke verre enn å betale en ekstra hundrelapp eller hva det nå er for å parkere på utstillingen. Det gjorde vi med Minien i fjor. Der er det fint, både på gokarten og grusplassen rett ved gokarten.

Ellers skjønner jeg jo at Land Roveren hadde vært det beste valget om jeg skulle hatt bil på campingen. ;)

Joa enig der, er bare det at jeg fikk ikke utstillingsbiletten min i posten. Så jeg måtte ordne det dagen etter det bynnte. Er jo forsåvidt mange som har stylede biler og fortsatt ikke skal stille ut. Det er jo begrenset plass rundt gocartbanen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok den gode gamle Fiestaen. Skal visst ha skjedd en god del med den siden jeg solgte den og kara hadde kun ett mål! Kjøre fra verstinga på Rudskogen (Sommer 07) og de hadde litt snacks som skulle oppi, samt bakhjulstrekk. Bilen veier ikke mere enn 700kg ser du :lol:

Det er ikke tilfeldigvis denne bilen som er stian hafsengs nye? Ryktes at han kjører rundt i en slik en.. :D

Hmm, det husker jeg ikke. Husker desverre ikke navnet på karen som kjøpte bilen. Vet du sånn ca. hvor han holder til da? Jeg vet at han er mekaiker og bor litt landlig til. Velvel, det blir uansett spennende å se om den er ute å tusler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal bortover fra Sogn,reiser med noen kompiser torsdagen for å være sikker på å få plass :D Bruker samme bilen som på Våler,good old MB Vito 108 CDI type grønn med firma-logo på foran&bak :roll: Muligens ei campingvogn bakpå viss vi blir mange nok,men håper eg slipper å dra den med tregt diesel-dyr... M3'n tar eg ikkje med i år,har ikkje rukket å ta hjulstilling enda :?

Har ikkje vært på Rudskogen før,kor mangen camper er det der borte? Rekner med campingvogn inngår i bil-billetten slik som på Våler?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...