Gå til innhold

Rudskogen neste uke!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er spådd grått vær på Lørdagen og regn på Søndagen... Muligens værvarselet vil endre seg innen den tiden..

På Rudskogen kan man alderi være sikker på været.

Har mange ganger regna ved lillestrøm/Oslo, men vært fint vær på Rudskogen og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spådd grått vær på Lørdagen og regn på Søndagen... Muligens værvarselet vil endre seg innen den tiden..

På Rudskogen kan man alderi være sikker på været.

Har mange ganger regna ved lillestrøm/Oslo, men vært fint vær på Rudskogen og omvendt.

Jeg vet det, men det er akkurat værvarselet for nettopp Rakkestad og Rudskogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bimmers.no ha utstilling eller? mulighet for og stille ut bilen sammen med klubben, i og med at jeg er lite keen på å ødlegge bilen på jordene på campen.. Noen tips til hva og hvordan jeg skal gjøre det?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der vi sov på partycampen i fjor var det gjørme opp til balla, og der pleier å være god bakke klaring.

Vi kom der ifjor i 3tia på fredagen og kunne bare kjøre rett inn med telt og bil.Men telte dropper jeg i år, siden ei full og vill berte ødela det i fjor.

Men gleder meg som en gammel mann i Hamburg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg nok hjemme jeg...er ca. 10 år for gammel for dette sirkuset :D

Men burne rundt overalt med touringen (med ett bakhjul kan man jo tillegge), det kan du? 8)

Er ikke så mange å vise fram den vidunderlige åpne diffen for rundt omkring ;)

Kjører fra stavanger torsdag ettermiddag eller fredag morgen :D Håper på fint vær... Frister lite å dra på teltur i ruskevær :(

Er det mange som reiser fra stavanger området? Tips på hvor man bør campe hvis man vil vise frem bilen? :D

Mjaaa, kjøre me torsdag eller fredag? :P Får vel begynna å riva fram teltet fra langt inni boden ein plass fra sist gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men burne rundt overalt med touringen (med ett bakhjul kan man jo tillegge), det kan du? 8)

Ånei...er det nå jeg skal mobbes for at jeg ikke burner med begge hjula?

Sier ikke jeg ikke liker biltreff, er bare dette Gatebil-konseptet jeg har vokst fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...