Ole-Fredrik Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Kjører fra stavanger torsdag ettermiddag eller fredag morgen Håper på fint vær... Frister lite å dra på teltur i ruskevær Er det mange som reiser fra stavanger området? Tips på hvor man bør campe hvis man vil vise frem bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Det er spådd grått vær på Lørdagen og regn på Søndagen... Muligens værvarselet vil endre seg innen den tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Reiser 5-6 biler fra Halsnøy imorgen! Turen går til partycampen via systembolaget Håper på fint vær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 kommer kanskje ned en dag. eller om jeg vier tiden i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Det er spådd grått vær på Lørdagen og regn på Søndagen... Muligens værvarselet vil endre seg innen den tiden.. På Rudskogen kan man alderi være sikker på været. Har mange ganger regna ved lillestrøm/Oslo, men vært fint vær på Rudskogen og omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Det er spådd grått vær på Lørdagen og regn på Søndagen... Muligens værvarselet vil endre seg innen den tiden.. På Rudskogen kan man alderi være sikker på været. Har mange ganger regna ved lillestrøm/Oslo, men vært fint vær på Rudskogen og omvendt. Jeg vet det, men det er akkurat værvarselet for nettopp Rakkestad og Rudskogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Skal bimmers.no ha utstilling eller? mulighet for og stille ut bilen sammen med klubben, i og med at jeg er lite keen på å ødlegge bilen på jordene på campen.. Noen tips til hva og hvordan jeg skal gjøre det?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Der vi sov på partycampen i fjor var det gjørme opp til balla, og der pleier å være god bakke klaring. Vi kom der ifjor i 3tia på fredagen og kunne bare kjøre rett inn med telt og bil.Men telte dropper jeg i år, siden ei full og vill berte ødela det i fjor. Men gleder meg som en gammel mann i Hamburg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Holder meg nok hjemme jeg...er ca. 10 år for gammel for dette sirkuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Holder meg nok hjemme jeg...er ca. 10 år for gammel for dette sirkuset Men burne rundt overalt med touringen (med ett bakhjul kan man jo tillegge), det kan du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Holder meg nok hjemme jeg...er ca. 10 år for gammel for dette sirkuset Men burne rundt overalt med touringen (med ett bakhjul kan man jo tillegge), det kan du? Haha, skapråner mao.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Holder meg nok hjemme jeg...er ca. 10 år for gammel for dette sirkuset Men burne rundt overalt med touringen (med ett bakhjul kan man jo tillegge), det kan du? Er ikke så mange å vise fram den vidunderlige åpne diffen for rundt omkring Kjører fra stavanger torsdag ettermiddag eller fredag morgen Håper på fint vær... Frister lite å dra på teltur i ruskevær Er det mange som reiser fra stavanger området? Tips på hvor man bør campe hvis man vil vise frem bilen? Mjaaa, kjøre me torsdag eller fredag? Får vel begynna å riva fram teltet fra langt inni boden ein plass fra sist gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Vi reiser mest sannsynlig 4 biler herfra imorgen rundt kl 15. Håper bare jeg får bilstein b10 ikveld Jeg skal iallefall prøve å ordne meg plass på den gokartbanen el hva det var for noe.. Men kan man ha bilen med seg på campen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Ingen som kjører fra stavanger området altså?? Ja, Søreng. Bare t å finna fram teltet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Men burne rundt overalt med touringen (med ett bakhjul kan man jo tillegge), det kan du? Ånei...er det nå jeg skal mobbes for at jeg ikke burner med begge hjula? Sier ikke jeg ikke liker biltreff, er bare dette Gatebil-konseptet jeg har vokst fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå