Gå til innhold

Rudskogen neste uke!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som kjører fra stavanger området altså??

Ja, Søreng. Bare t å finna fram teltet :lol: hehe

Jau, ska ut å rote i boden når jeg kommer hjem fra kino ;)

Hvordan er det med plass på go-cartbanen Gunnar, er det forseint? Hva kreves?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å kom innom "Auto Art" standen hvis Dere trenger Tuning merker på BMW,n.

Vi står like ved Dahlbakk Bussen :wink:

Må laste opp med M-merker da :lol:

Men, vi reiser med 2 biler fra nesttun imorgen rundt kl 16. Gjerne noen fra bergen gatebilklubb kommer også. Så der er bare å møte opp..

Så slipper jeg å stå alene med hondaer og opeler :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja beetle... Vi er nå utenfor porten torsdag kl.8 og venter på å slippe inn. Til folks opplysning, så kjører vi i team polizei bilen. Er jo gumball 300 dette... Bergen-rudskogen... Snakkes der!

hehe.....var det ferrari dere kjørte nå igjen?

Kommer nok ikke før ut på natten vi... Men regner med at dere står klar til å montere partytelt! for det var MANGE deler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er rudskogen over. Var der fra Torsdag til Lørdag ettermiddag. Kjørte hjem når det dårlige været kom. Var morro på campen, men synes prisen er for drøy. 2100kr for at jeg og dama skal være der ei helg er for mye. Sammenlignet med ACR som koster oss 600kr. Jeg kommer nok til å dra på ACR treffene og skippe gatebil på rudskogen pga. prisen. Var utrolig moro, men var gjengen jeg dro med som gjorde det gøy og ikke selve rudskogen. Er blitt for mye folk der. Synd været ødela en del. Fungerte ikke å være på campen når det regnet pga. jordet ble bare til gjørme og det stinka gjødsel! Var mye pene biler på gokart banen :) Så en bimmers.no bil. En e36 4-dørs med turbo. Men forstår ikke at folk orker å kjøre på banen der. Står jo mer i kø enn man er ute på banen. Var et morsomt treff opp i opp, men forstår litt av kritikken det får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...